פורום אדריכלות נועד לדיוני אדריכלים, ארכיטקטים וסטודנטים בתחום. אתם מוזמנים להתייעץ עם המומחים בנושאי אדריכלות ותכנון, גם גם להתייעצות עם אדריכלים לאנשים בתהליכי תכנון ובנייה.

מעוניינים לנהל פורום זה? לחצו כאן כעת! bit.ly/2kyZDLL
תנאי השימוש בפורום

לצורך לימודים. אשמח לתשובות משרד תווך מהבית

אורח לומד 2.05 (17:49)
מידע עבור משרד מהבית
1. מה השטח הנדרש למשרד?
2. איזה סוג ציוד נדרש (שולחן ארוך – מה אורכו, מספר כסאות מה סוגם, מספר מחשבים, סוג מחשבים, מדפסות וכו', מספר שקעי חשמל ועוד)
3. האם נדרש חלל תצוגה – מה שטחו, מה הוא כולל
4. האם נדרש חלל המתנה – מה צורת הישיבה בו (נוח או מהיר)
5. האם דרושה מזכירה או שצריך שרותי מזכירות
אופן תפעול החלל:
1. מהי בקיצור פעילות המשרד, סוג הלקוחות
2. האם עובדים בבוקר או בערב
3. האם מושפעים מאור יום/לילה
4. האם צריך תאורה מיוחדת/תאורה נקודתית

5. דברים נוספים/ הערות מיוחדות
הוסף תגובה

תשובות לשאלון

גלית 2.05 (19:29)
מידע עבור משרד מהבית
שאלה:
1. מה השטח הנדרש למשרד?
תשובה שלי:
זה תלוי בכמה דברים: 1 האם עובדים לבד או שיש עוד אנשים בצוות?
2. האם עובדים מול לקוחות פרטייים או מול משרדי אדריכלות אחרים

שאלה:
2. איזה סוג ציוד נדרש (שולחן ארוך – מה אורכו, מספר כסאות מה סוגם, מספר מחשבים, סוג מחשבים, מדפסות וכו', מספר שקעי חשמל ועוד)
תשובה שלי:
שולחן משרדי נוח ואם יש מקום עוד שולחן שניתן לפרוס עליו גרמושקות ותוכניות,
לשולחן עבודה רצוי כסא משרדי טוב מכוון שיושבים עליו מספר שעות רב,
מספר המחשבים תלוי במספר המשתמשים, מדפסות כן, פקס או פקס לאי מייל סקאנר כן, תלוי בגודל המשרד וכמות העבודה אבל לפעמים רצוי גם מכונת צילום,
פלוטר לא צריך לרב כי רב הפלוטים יוצאים למכוני העתקות, אבל מדפסת A3 בהחלט מבורך,
מספר שקעי החשמל תלוי במספר העמדות ומכשירי החשמל.

שאלה:
3. האם נדרש חלל תצוגה – מה שטחו, מה הוא כולל
תשובה:
בעיקרון לא.

שאלה:
4. האם נדרש חלל המתנה – מה צורת הישיבה בו (נוח או מהיר)
תשובה שלי,
חלל המתנה אינו מצרך דרוש אבל שולחן עם כסאות נוחים לישיבות/ פגישות רצוי מאוד (כזה שלא עמוס דברים משרדיים אלא עומד נקי מדברים לצורך הפגישות)

שאלה:
5. האם דרושה מזכירה או שצריך שרותי מזכירות
תשובה שלי:
במשרד בייתי (בדר"כ משרד קטן) לרב אין צורך במזכירה או בשירותי מזכירות (מלבד מזכירה אלקטרונית ובמחשב תוכנה שמשדרת את הביוקרטיה והפגישות)

שאלה:
אופן תפעול החלל:
1. מהי בקיצור פעילות המשרד, סוג הלקוחות
2. האם עובדים בבוקר או בערב
3. האם מושפעים מאור יום/לילה
4. האם צריך תאורה מיוחדת/תאורה נקודתית
תשובה שלי:
1. הפעילות היא תכנון/שרטוט במחשב או הכנת סקיצות מידי פעם פגישה, בעיקרון משרד בייתי הוא לרב משרד קטן בו עובד משהו לבד או עם מקס 2 עובדים נוספים על מספר פרוייקטים קטן באופן יחסי, מה שמעבר לכך כבר עוברים להשכרת שטח עבור המשרד עם צוות ומזכירה ו...ו...ו....
סוג הלקוחות תלוי בסוג השירות שנותנים ועניתי על זה בשאלה 1.
2. עובדים גם וגם
3. אם יש סידור תאורה טוב אז אין לכך השפעה באופו ישיר, אבל תמיד עדיף שבשעות היום תהיה אופציה לאור יום/חלון/איוורור.
4. תאורה צריכה להיות טובה מכוון שיושבים הרבה שעות מול המחשב.

שאלה:
5. דברים נוספים/ הערות מיוחדות
תשובה:
מיזוג אויר/מטבחון/מדפים וציוד לאיכסון תוכניות ומידע/
קפה טוב....יש עוד אבל בעיקרון אני חושבת שעניתי על הרב...

ומה אתם חושבים????
הוסף תגובה