התקנה מחדש

הפורום המרכזי לשאלות ותשובות הנוגעות לתוכנת רוויט - Revit מבית Autodesk. כאן ניתן לקבל תמיכה מקצועית, לבקש עזרה בפתרון בעיות שנתקלתם בהן, להציג בקשות לקבצים, המלצות, טיפים וכדומה
תנאי השימוש בפורום

התקנה מחדש

נדב 22.12 (12:26)
היי שמי נדב סטודנט לאדריכלות , לאחרונה נתקלתי במספר בעיות ברוויט שלא פעלה בצורה טובה כמו כן שמתי לב כי לחברי ללימודים יש אייקונים נוספים הקשורים לרויט על שולחן העבודה שלא הופיעו לי לאחר ההורדה , החלטתי למחוק את כל מה שקשור לרויט מהמחשב כולל קבצי Materials Library ובכלל כל מה שקשור לאוטודסק , לאחר מכן ביצעתי הורדה מחודשת הרויט ירדה למחשב היא עובדת כרגיל אך כל הפיצרים שירדו בהורדה הראשונית שעשיתי לפני מספר חודשים לא ירדו עם התוכנה בפעם הנוכחית , תוספים כגון autodesk ReCap , autodesk360 , autodesk app manager , בנוסף לא מופיע לי האייקון A360 desktop .
על פניו נראה שהרויט עובדת רגיל האם זה בעייתי שחסר לי את כל מה שצייניתי ? או שניתן להשתמש בתוכנה גם בלי התוספים .
אני פשוט אובד עצות מחקתי והחזרתי את הרוויט כבר 4 פעמים והצוספים לא יורדים כמו בהתקנה הראשונית שביצעתי .

אשמח לעזרה תודה רבה .
הוסף תגובה קישור ישיר

[email protected]

דותן 22.12 (14:05)
הי נדב,
התוספים שציינת אינם קשורים לעבודה שוטפת ברוויט.
אלא אם כן אתה צריך כלים כמו:
Recap - משמש לסריקות תלת ממדיות של אובייקטים מהעולם האמיתי
360 - עבודה בשיתוף עם משתמשים נוספים בענן.
הוסף תגובה