היתר/אישור כיבוי אש לאולם אירועים

פורום הגשות והיתרים הוא המקום לשאול ולברר בנושאים הקשורים בהגשה לראשויות - לעירייה, למחלקת רישוי עסקים, להג"א ולכל השאר. היכנסו וקבלו תשובה.

מעוניינים לנהל פורום זה? לחצו כאן כעת! bit.ly/2kyZDLL
תנאי השימוש בפורום

היתר/אישור כיבוי אש לאולם אירועים

אלי 16.08 (09:16)
שלום רב,
1. האם אישור כבאות אש לאולם אירועים (כלומר לבטיחותו) חייב לציין את מספר האנשים (המקסימלי), שהאולם נועד להכיל, כבטוח למקרה של שריפה?
2. בנוסף, האם אולם אירועים המיועד לקשישים (כגון אולם אירועים בדיור מוגן) חייב באישור כבאות אש המתייחס לעובדה שהוא מיועד לקשישים (או לדיירי דיור מוגן)?
3. האם יש תוקף לאישור כיבוי אש שאינו מציין את הנתונים שצוינו בסעיפים 2+1 לעיל?
בברכה,
אלי
הוסף תגובה קישור ישיר

אישור כיבוי אש

https://web.minicard 23.08 (09:55)
יש אשורים זמניים לתקופה קצובה ויש אשור קבוע עם צורך לעמוד בהתחייבויות דרישות ובקורות.
דרישות כיבוי נתנות מראש בהתאם לסוג העסק
בתכנית הבטיחות מצוינת תפוסת הקהל.
www.klinger.co.il/
הוסף תגובה