התנהלות מול הלקוח

בפורום אדריכלות מתקיימים דיונים בין אדריכלים, ארכיטקטים וסטודנטים בתחום. וכן ניתן להתייעץ עם המומחים בנושאי אדריכלות, תכנון ובתהליכי בנייה לבקש עצות מקצועיות ולמצוא אדריכלים לביצוע עבודות.
תנאי השימוש בפורום

התנהלות מול הלקוח

דניאלה 4.07 (16:41)
שלום, אני אדריכלית מתחילה,
מה הסדר של התנהלות עם לקוח?
הצעת מחיר טלפונית, פגישה , חתימה חוזה?
איפה נכנס פה השלב שאני בודקת לו את הזכויות ? האם לבדוק את הזכויות דרך התבע? דרך הזמנת דף מידע? או דרך הזמנת תיק המידע ברישוי זמין?? וכמה לוקחים על הבדיקה הזו?
תודה!
הוסף תגובה קישור ישיר

התנהלות מול לקוח

דביר 7.07 (10:57)
הצעת מחיר טלפונית- על מה? על מוצר מדף? על שירותי היתר? באיזו רשות?- כל רשות והתהליך שלה
על הרכבת היתר? לא לכל שירות נותמנים מחיר בטלפון. תראי את הלקוח יהיה לך יותר קל להדגיש את הייתרונות שלך, לתת לו לדבר יותר ממך, את מנהלת את הפגישה.

בשלב ההיכרות כשאת מקבלת את הפרטים על המגרש ואכן מסכימים על בדיקת זכויות- ומתחילים בבדיקה (שימי לב שיש רשימה של דרישות לבקשה).
הוסף תגובה

הכוונה להיתר בניה. אדם אומר לי...

דניאלה 7.07 (12:17)
הכוונה להיתר בניה. אדם אומר לי שרוצה להוסיף שטח לדירה שלו. רוצה לשמוע הצעת מחיר כמה אני לוקחת על זה. אז קודם אני נותנת לו הצעת מחיר עקרונית כדי שיראה אם זה בכלל מתאים לו. אם זה מתאים אני בודקת לו זכויות בתשלום שיתקזז בהמשך אם ממשיכים. אחרי זה זה הפגישה ואז חוזה . אני צודקת מבחינת הסדר??
הוסף תגובה

התנהלות

דביר 8.07 (10:26)
אני לא חושב שזה נכון לתת לכל המוצרים מחיר באותו רגע. היה לי מקרה שאמרתי ללקוח סכום ובערב הרמתי לו טלפון אמרתי לו שאני לא עושה את העבודה. כי הסכום שאמרתי (בלחץ בה הלקוח העמיד אותי) היתה לא כלכלית.

אפשר לומר עלות תכנון היא בין X ל Y שקלים תלוי בעל מיני גורמים.
ובהצעת מחיר לפרט את הסיבה למה הגעת למחיר שביקשת.
בעיקרון. אכן לאחר אישור עקרוני מגישים בקשה לתיק מידע. אני לא חושב שצריך לגבות על בקשה למידע תשלום כי אני רואה בזה מתנה ללקוח. "קודם כל אתה" הלקוח מרגיש נחמד עם זה ואם הוא רואה בך מקצועית הוא במילא יקח אותך.
בהצלחה.
הוסף תגובה