חיפוש - פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אור , בטון |1| - דף 7
לא מצאת? פשוט חפש.
-
שינוי פנים אמיץ לדירה ברעננה
24.12.17...ה לעומת השטח הקיים בפועל – זאת כמובן בגלל החלוקה שנעשתה לדירה מידי הקבלן בעבר. לאחר שהכנתי ללקוחה מספר סקיצות, הבנתי תוך כדי עבודה, שעל מנת למקסם את הפוטנציאל של החלל, נדרש מהפך אמיתי: שבירת קירות ב2 חדרים, שינוי מיקום ואוריינטציה למטבח – כולל מיקומי אינסטלציה וביוב ברוב אזורי הדירה, כך תתאפשר הפיכת חלל המטבח הקיים לקליניקה. - זהו צעד נועז מאוד ללקוחה מאוד הססנית. לאחר מספר שיחות והדמיות של חלוקת הדירה, היא השתכנעה, והחלטנו יחד ללכת על... -
עיצוב ותכנון פנים - דירה בת"א
1.05.11... מודרני אך חמים ומזמין. ניצול השטח לאחסון, סוויטת הורים מפנקת, חדר עבודה ומטבח חצי פתוח לסלון. הדירה שקיבלתי הייתה חשוכה ויצרה תחושה קלסטרופובית. המטבח היה ממוקם בחדר נפרד ומרוחק מהסלון. חזית הדירה, הפונה לצד מזרח משופעת באור ובמפתחים גדולים, לכן החלטנו להזיז את מיקומו של המטבח לאזור זה ולמקם את הסלון בסמוך אליו, כך שהחלל הציבורי יהיה מרווח וגדול. פינת העבודה מוקמה במקומו של המטבח – מוצנע ושקט . יצרנו שני חדרי רחצה מרווחים כאשר חדר הרחצה של ה... -
פרויקט עיצוב בית פרטי בתל אביב
27.04.21...קומת הקרקע היא ציבורית וכוללת סלון, מטבח ופינת אוכל הפתוחים כולם לגינה משלושה כיוונים. המטבח מחובר גם הוא לחוץ של המבנה והמשטח שלו חודר דרך הקיר החיצוני החוצה ומתחבר למטבח חוץ שנעשה בו שימוש של אותן חזיתות כמו המטבח הפנימי. בקומה הראשונה ובעליית הגג ממוקמים חדרי השינה והרחצה של המשפחה. לבית נבחרו חומרים טבעיים כמו עץ, בטון חשוף ומתכת צבועה שחור על רקע לבן ונעשה שימוש רב בטקסטיל בעיצוב הפנים. צילום: דימה שפירא פורסם במקור בינואר 2019 -
וילה בתל אביב
3.01.10... מייצרת תחושת מרחב גדולה יותר בחצר. בנוסף, הבלטת הקומה הראשונה מעבר לקוי קומת הקרקע יצרה תחושת ריחוף לכל הקומה, תחושה המודגשת על ידי פס החלונות העילי בין קיר הסיליקט לרצפת הבטון. פס החלונות גם מחדיר אור דרומי מבוקר לבית בו בזמן שהוא שומר על הפרטיות של הסלון. הצורך של בעלי הבית במרתף שיתפקד כסטודיו למחול ולמוזיקה הביאה להחלטה להרוס את הבית המקורי שעמד במגרש. הבית שואב השראה ישירה ממאגר החומרים הנמצאים בשכונה, ומהווה מחווה לאופייה הייחודי. -
עיצוב קונדיטורית חלום יעקב
26.09.21...לושה סוגי פרופילים לשימושים שונים. בקיר השמאלי, על מנת ליצור עניין ותנועה בחלל תוכננו 3 מראות אובאליות על עמוד ומתחת חיפוי קיר כחול בדוגמת פסים. הדלפק הראשי כולו צבוע בכחול בדוגמת פסים זהה ומעל שיש דמוי קאררה בגוון לבן עם גידים אפורים. מאחורי הדלפק ולאורך כל הקיר הראשי חיפוי קרמיקה בגוון תכלת ופרופיל בלגי סביב חלון הצצה למטבח. בקיר השמאלי מקפיאים לעוגות ועגלת לחמים רחבה. במרכז החלל שולחנות תצוגה אובאליים עם רגלי פליז מוזהבות ומשטחי שיש דקים -
עיצוב דירת קבלן בתל אביב
16.06.21... המטרה הושגה בהצלחה. יחידה גדולה של ארונות הכוללים מקרר ויחידת 'בילט אין' לתנור ולמיקרוגל תוכננה מאחורי האי הארוך, המשטח העליון מעל הארונות הנמוכים הינו משטח קוריאן לבן ומעל אזור הכיריים תוכננה קלפה ארוכה מקצה לקצה בשילוב תאורה נסתרת המאירה את משטח העבודה שמתחת. למטבח מראה מודרני נקי ומוקפד ולכן הקיר הסמוך נצבע בצבע לוח שחור ומשמש לכתיבה וציור של בני הבית בגירים צבעוניים. בסלון הגדול תוכננה ספת שזלונג רכה שמנה ומפנקת ובצידה כורסא, מנורת קרי... -
עיצוב דירה בבני ברק
7.03.11לצורך יצירת חלל פתוח ומאוורר בדירה, ללא כוכים ומסדרונות, נשברו כל קירות הבית. עמודי היסוד הפרוסים לכל אורך הבית, החל מהקיר במטבח דרך חדר הילדים וכלה בחדר השינה, שולבו בעיצוב בצורה חכמה. במטבח, כאמור, נוצל עמוד היסוד לצורך הסוואה חלקית של המטבח ונעשה בו שימוש לצורך יצירת נישת בילט אין של תנור עם יחידת אחסנה. החלק החיצוני של אותו הקיר הפונה אל חדר המגורים עוצב כולו מאבני בריקס בגוון אפור המשתלב היטב עם הגוון הסגלגל השולט בדירה. מעל קיר הלבנים נבנה... -
טאטמי ישראל - עיצוב אולם מכירה
10.11.15הטאטמי הינו ריצוף יפני מסורתי המורכב מאריחים מלבניים גדולים, העשויים קש אורז דחוס ועליהם מתוחה מחצלת עדינה. האריחים משמשים כריצוף מסורתי ביפן במשך אלפי שנים, ולהם מראה, תחושה וניחוח יחודיים. בחרנו בעיצוב אולם תצוגה בקווים נקיים בהשראת האסתטיקה היפנית, אשר מהווה רקע שקט ומאוזן לתצוגת המוצר. בחלל הכניסה מוצבים מטבחון, דלפק מכירה ופינה לחליצת נעליים. בחלל התצוגה פרוסות מחצלות הטאטמי באופן מסורתי ומכתיבות מקצב מאופק ואסתטיקה גאומטרית. מחשבה רבה... -
וילה מודרנית עם בריכה
23.06.24...ות בין שלושה מפלסי הבית וגם חדר אופניים. ארון דו כיווני מהווה מזנון משולב עם מסך טלויזיה הפונה לסלון, ובצד השני ישנה פינת לימודים ומחשב הפונה למעבר מהמטבח אל אגף הפרטי. פינת לימודים ממוקמת מול גרם מדרגות עם חלון גבוהה להכנסת אור ואוורור טבעי אל האזור. מתוך הסלון וגם מתוך חדר שינה הורים ניתן לצאת לחצר פנימית עם בריכה. חצר פנימית מוצלת בעזרת פרגולת בטון שנושאת את עצמה ומייצרת פינת אירוח חיצונית עם שולחן חוץ, מסך טלויזיה מסתובב על זרועה ומאווררים. ... -
וילה תלת קומתית מדורגת
14.07.24...ד לגדר. בקומה מפלס תחתון ממוקמים ממ"ד, שטחי שרות ופינת משפחה. אפשר לצאת מהקומה התחתונה אל הגינה ושטח מרוצף בקומת כניסה באזור כניסה לבית ומטבח הותקנה פרגולה קלה תלויה ללא תמיכה בעמודים על מנת לאפשר אזור מוצל ומוגן מפני גשם בכניסה לבית וגם אזור אירוח חוץ כהמשך לחלל המטבח בכל החללים למעט חדרי רחצה תוכננו פתחים בשני כיווני אוויר לפחות על מנת למקסם כניסת אור ואוויר טבעיים מרפסות שמש מוגנות בפרגולות מופנות לכיוונים שונים על מנת לאפשר מבטים לנוף פתוח -
בית ברמת מוצא
17.02.14... לגינון. היחס של המבנה לטראסה עליה הוא נמצא במידרון, הוא יסוד חשוב אותו רצינו לשמר ולהדגיש. שלישי, נוף. המבנה מועמד במגרש כך שהוא חשוף הן מדלת הכניסה והן מחללי המבנה לכיוון הרי ירושלים. הרצון היסודי שלנו היה הכנסת הנוף והאור אל הבית ככל הניתן ע"י הדגשתם ומציאת פתרונות לפתיחה וחשיפה מקסימלית עבורם. רביעי, שימור מערה עתיקה. הבית עומד על גבי מערה מימי בית שני, מערה קארסטית במקורה שנחצבה למטרות מגורים כנראה. מבחינתנו זו נקודת החמד של הבית, כשה... -
358- ספא מלון בוטיק
9.04.12...תית והתחושות הראשוניות ביחס לצורות המעוגנות בניסיון האנושי האוניברסאלי. 358 תוכנן כקאנון של מידות ופרופורציות ליצירת סדר אוניברסאלי ואם זאת , בעל אופי אישי,ייחודי ומובדל, המציע חליפת שירותים וחוויות מיוחדות מותאמת אישית לכל אורח. לפיתוח רעיון שיעסוק ביחסים של מידות לעיצוב החלל, פותח "מודול" יחיד בעל מידות מוגדרות הנגזרות מסדרת פיבונצי והמודולור של לה-קורבוזיה. השימוש במודול במנכים ובשילובים שונים, ובמכפלות ממנו יוצרים שונות בחללים ובשפה העיצוב... -
פרויקט תמא 38 -רמת גן
6.09.10... קומות אושרה תוספת קומה ע"פ זכיות התמ"א, והוצעה ע"י היזם קומת חנייה שלמה הנחפרת תחת עומסי הבניין הקיים. בניין זה המאופיין ב אדריכלות בראי התקופה שנות ה-60 בישראל: האפיון של סגנון אדריכלי זה הינו המשך אידיאולוגי של הבסיס התיאורטי של שנות ה-30, אך בקני מידה שונים לחלוטין, וכאן הייתה הבעיה. השפה האדריכלית של שנות ה-30 הייתה במהותה שפה של קנה מידה קטן יחסית, וראיית המבנה הייתה כאל אובייקט אינדיבידואלי העומד בפני עצמו. קנה מידה: קנה המידה העצום ... -
סביח פירשמן רמת החייל
10.08.14...פה בשליכט גס אפור דמוי בטון עד גובה דלפק הבר. בר ישיבה עשוי מסגרת נירוסטה בשילוב אריחי קרמיקה לבנים. אותם אריחים לבנים פשוטים מחפים את קירות המטבח בשילוב רובה בגוון שחור אשר מעניקה מראה תעשייתי ומודרני. מעל הבר הותקנה מראה באורך שמונה וחצי מטרים אשר מייצרת מראה חלל גדול ומרווח. מעל המראה הותקנו מנורות תעשייתיות מברזל ובתוכן נורות פחם בצורות שונות. החלק העליון של הקיר חופה בטפט בטקסטורה ייחודית לשפת המותג. בצד דלפק הבר הארוך, ממוקמים כסאות בר בשי...







