חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אור , מוצרי חשמל |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
ריצוף בטון וחיפוי בטון - יתרונות
23.07.12בטון המהווה היום את אחד מחומרי הבניין העשירים בעולם מבחינת אפשרויות השימוש בו ויכולות הייצור שלו. בטון מחוזק בסיבי זכוכית משמש ליצור אריחים ומאפשר שימושים רבים לפנים ולחוץ הבית: ריצוף, חיפוי קירות – לחללים יבשים ורטובים כאחד, מדרגות, אדני חלון, רהיטים ייחודיים ועוד. מאמר זה מציג את יתרונות החיפוי במוצרי בטון.פרקטיות – אריחי הבטון מותקנים בדיוק כמו כל ריצוף אחר אך מאופיינים ביעילות ותועלת גבוהה ללקוח. בעיית השברים, הסדקים, תזוזת הקרקע והטיפול השו... -
שליטה בעלויות קירור וחימום במבנים מסחריים
22.08.22...דליק עלול לגרום להתפשטות מהירה של אש לגובה המבנה על פני החיפוי החיצוני ולגרום לנזקים משניים קשים מאוד. לכן, יש לבחור בבידוד תרמי בעל תגובה גבוה בשריפה, שיהווה את המענה הבטיחותי הטוב ביותר גם למבנה.סוגי מוצרים לבידוד תרמיחברת אורבונד הישראלית שהינה חלק מקבוצת KNAUF הבינלאומית מציעה מספר מוצרי בידוד יעילים וחדשניים המיועדים ליצירת בידוד תרמי.להלן סקירה של כמה מהם:* בידוד מינרלי – בידוד מינרלי מצמר אדמה הוא ללא ספק מוצר מהפכני וחדשני. הוא מיוצ... -
כיצד להגדיר "עיר" ? בעיה?
26.08.12המאמר הזה מתייחס למאמרים שלך יובל ולקו המחשבה שאתה מציג. אתה בן אדם אפוקליפטי, ולפי דבריך המשיחיים כמעט מוטב כי נשב ונסתכל על איך חולף העולם...לטענתך אורבניזם אינו "ערך", זה מובן מאליו. גם אוכל הוא לא ערך, ותרבות כמובן שלא. אבל מנסים, לומדים, חיים, מתים, שטויות... מטרת האורבניזם היא רק יצירת תרבות, אבל אם זה מפריע לך, כבר הפסיקו עם זאת מזמן.שאלת למה תל אביב היא העיר היחידה בארץ כשכל השאר הן אוסף של שכונות מבודדות. אז הנה התשובה. עכשיו בלי אורבניז... -
עיצוב חנויות
31.12.17... בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות חוויה טוטלית הפונה אל כל החושים. לשם כך יש למתוח את גבולות הדמיון, לשלב את התאורה הנכונה וליצור את הרושם החזק ביותר. אנו מאמינים כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל...







