חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חדר , עיצוב משרד |1| - דף 15
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אור, חלל, אדריכלות - ערב עיון
29.03.17אור, חלל, אדריכלותערב עיון עם דוד בהר-פרחיה ואורחים בעקבות התערוכה ‘תנודות אורחלל’ במשכן לאמנות עין חרוד03/04/2017 - בשעה 19:00דוברים:דוד בהר-פרחיה // אמן וחוקר, מרצה בכיר במסלול לעיצוב תעשייתי, הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים, טכניוןיניב שפירא // מנהל ואוצר ראשי, המשכן לאמנות עין חרודגליה בר אור // אוצרת וחוקרת אמנות ישראלית, לשעבר מנהלת ואוצרת ראשית, המשכן לאמנות עין חרודאדריכלית תמי יניב // תמי יניב אדריכלותעל הערבערב זה יידון בקשר המשולש בין ... -
הועידה לחדשנות בעיצוב ואדריכלות
11.06.14יום רביעי, 10 דצמבר 2014אבניו, איירפורט סיטיהועידה תתמקד במכלול הנושאים העומדים על סדר היום של עולם התכנון בעידן מתקדם, ותארח אנשי מקצוע מובילים מהארץ והעולם שיחשפו בפני קהל המשתתפים תפיסות מקצועיות חדשניות ומעוררות השראה.בין הנושאים שיידונו בוועידה: טכנולוגיות מתקדמות ודרכי יישומן בתחומי העיצוב והאדריכלות. חומרים חדשניים וקשת אפשרויות התכנון שנפתחת עם השימוש בהם. מסורת, עתידנות, ומגמות מסתמנות בשורת הערים החכמות פיתוחים חדשים מבוססי קיימות ועוד.... -
אחד על אחד עם אשר אביאב
26.01.17... שהם. שלא יפסיק לייצר עניין. שיהיה עבורם ה-מקום. שהכול בו - מהטקסטורות, דרך הצבעים ועד הצורות והחומרים - ישקף את מי שגר בו. לכן לפני הכול אני מביא בחשבון מיהו ומהו האדם שיגור בית, זה אומר לא לראות רק מה הצרכים שלו, כמו מטבח, חדר רחצה ושירותים, חדרי שינה וחדר מגורים. זה מובן מאליו ואלה רק פונקציות. אני רואה גם מה הרצונות שלו, שזה כבר הרבה יותר רגשי ועמוק. דרך העיצוב האדריכלי אני רוצה להביא לידי ביטוי את המהות של האדם, את הלב שלו, את עולמו התרבותי ... -
היחס של הקוביות לצעצועים
22.05.13פעם, לפני יותר מדי שנים מכפי שאני מוכן להודות, הייתי האדריכל שתכנן הכי הרבה בניינים, רחובות וערים. יותר מכל האדריכלים האחרים בארץ גם אם מחברים את כולם יחד. זה היה בתקופה שעבדתי עבור חברה לפיתוח משחקים והייתי אחראי על העיצוב של המרחב הוירטואלי – הרחובות, הערים והמבנים שמהווים את שטח המשחק. העבודה הזו הייתה משוחררת מכל תפיסה אדריכלית קודמת. לא הייתי מחוייב לשום ועדה מקומית, תקנות או חוקים. למעשה, גם חוקי ניוטון וכח המשיכה היו המלצה בלבד במר...







