חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חנויות , עיצוב בר-מסעדה |1| - דף 7
לא מצאת? פשוט חפש.
-
valentines day
14.02.16יום האהבה הוא יום שאפשר בנגיעות קלות בבית לשנות , לסדר ולהוסיף ...בעצם כל יום הוא יום של אהבה .אנחנו אוהבים את המשפחה שלנו ואת הבית שלנו בכל יום.המטרה היא שבכל מקום שבו נגור נרגיש את האהבה בבית, נרגיש בית.לפעמים כל מה שצריך זה קצת להזיז רהיטים, להחליף שטיחים, תאורה ותמונות בין החדרים ... להוציא מהבית ריהוט או בגדים וכלים שכבר לא בשימוש ( למסור באהבה, לשחרר באהבה )לאוורר את הבית, לאהוב את המקום בו אנו חיים .לצבעים יש כוח רב ומשמעותכל צבע שייך לאלמ... -
לבידו נהלל
19.12.15מרכז מבקרים רשת חנויות קוסמטיקה אורגנית לבידו. המרכז נבנה ע"ג תשתית רפת ולול ישנים ומורכב מחנות, כיתת לימוד, חצר קידמית ואזור הסבה מקורה בחצר אחורית הפונה לגן בוטני. ההשראה לעיצוב הגיעה מהמוצרים מרכיביהם וחיבורם לאדמה בתהליך התכנון ביקשנו לשלב בין חדש וישן לשמר וליצור התפתחות. מבנה הרשת הישן שומר והוסב לכיתת לימוד. הלול הישן הוסב לחנות ונבנה בבניה קלה, שלד ברזל ומעטפת חוץ עץ. המרכז תוכנן ועוצב בשיתוף אדריכלית גנים ואדריכל רישוי. משרדנו טי... -
רשת אופנה מובילה
9.02.17פיתוח קונספטואלי והדמיות לאחת הרשתות האופנה המובילות. תכנון ועיצוב חלל החנות באחד הקניונים במרכז הארץ. דגש על הזרימה הנכונה בחלל, כמות שטח המידוף והצגת הפריטים נכונה ונוחה. -
קרניז דקורטיבי
23.09.16קרניזים דקורטיביים הם דרך נהדרת להוסיף לכל בית אווירה ויוקרה.בעבר, קרניזים דקורטיביים היו בשימוש במבנים ציבוריים, בבתי מלון ובבתי קפה, היום אפשר לראות קרניזים גם בבתים פרטיים.פרופילם דקורטיבים מוסיפים אופי וצורת גימור מיוחדת יותר ,הם דרך נהדרת להוסיף לכל בית אווירה ויוקרה.נוסף על היופי של הקרניז הדקורטיבי, הקרניזים מהווים גם פתרון להסתרת כתמים ופגמים בדרך מקורית ואסתטית לשיפוץ יוקרתי אך לא יקר.הפרופילים הדקורטיביים מגיעים היום בכל צורה ובכל סוג:... -
הרצון להתחדשות
1.04.16האביב שמגיע מעורר רצון להתאים את עצמנו להתחדשות ולהתרעננות סביבנו והרצון לנער מהבית את אפרוריות החורף שחלף, לפתוח חלונות ולהכניס אווירה חדשה לחלל.הרצון להתחדשות מגיע כמו עונות השנה , פתאום מתעורר החשק לשינוי .זה הזמן להוציא מהבית פריטים היוצרים עומס בחלל, לרענן את הבית , לשנות ולהכניס גוונים חדשים.גם בתקציב צנוע יחסית, מבלי לשבור ולהזיז קירות, לפרק ריצוף ואריחים קיימים ושאר הליכים דרמטיים, ניתן ליצור בחזות החלל הביתי שינוי מרענן. בשינויי של מיקומ... -
אביזרי תצוגה ממותגים
11.03.12בדף זה העלתי מבחר של אביזרי תצוגה ממותגים שתוכננו ויוצרנו עי הסטודיו. אביזרי התצוגה, האיבזור והסטיילינג הם חלק בלתי נפרד מסביבת המכירה, הם מספרים את סיפורו של המותג,מדגישים את יתרונותיו על פני מוצרים מתחרים,ומעצימים את חווית הקניה. בחנות קמעונאית, לא ניתן כמעט להפריד בין הארכיטקטורה לבין הריהוט ואביזרי התצוגה. -
עיצוב חנות -"חנות קפה" רחובות
23.03.14לאחר כעשרים שנה עמד בדיוק באותו המקום חנות קפה שמכר פולי קפה ללקוחות פרטיים.. עיצוב החנות החדש כלל הגשת סקיצות רעיוניות, בניית תקציב, מציאת אנשי מקצוע, ליווי תהליך הבנייה ורכישת ציוד נלווה. בסופו של התהליך היה זה יום מרגש שפתחנו את החנות וריח הקפה עלה לאוויר ואנשים החלו לזרום פנימה, תוך חיוך על הפנים והעלת זכרונות.. שנה וחצי מאוחר יותר .. דלת החנות לא נסגרת לרגע.. לא רק שקפה זה דבר מאוד ממכר ..אלא שהלקוחות מאוד נהנים להיכנס למקום צבעונ... -
הכניסה הביתה
11.03.16כאשר אנו נכנסים הביתה קורה לנו משהו רגשי – אנחנו עוברים מהעולם שבחוץ לתחום הפרטיאישי שלנו. עוברים ממקום בו אנחנו פגיעים – אל מקום המגן עלינו .בעבר, כשהסכנות בחוץ היו רבות עוד יותר, כניסה לבית הייתה בעלת חשיבות מרובה.הכניסה לבית סיפקה גם הגנה ממשית בפני אויבים ובפני פגעי מזג האוויר .שני האספקטים – הרושם והגנה – הביאו לכך שהכניסה לבית הייתה מודגשת וחשובה.אזור זה תוכנן ועוצב בקפידה רבה -שדירות עצים ארוכות, גינות קדמיות מרהיבות, מדרגות מרשימות, דלתות... -
שם המשחק: אווירה.
8.05.16הרעיון התכנוני ליצור אזורים בעלי אופי עצמאי אך צירופם יחד ייצור זרימה נוחה למגורים.זה בא לידי ביטוי בשימושי החומרים, הצבעוניות ושילובם שיוצקים עניין ויזואלי משתנה ברחבי החלל.כגון השימוש באבן, זכוכית, עץ , סוגי מתכות , גבס וכו'...הצבעים והטקסטורות שנבחר ( גווני צבע, טפטים...) מוסיפים עומק לחלל ומחלקים אותו בצורה טבעית , כך שכל חדר או פינה בבית מקבל את האופי הייחודי שלו.כמובן שזה בא לידי ביטוי גם בתכנון התאורה, במשחקי אור וצל, אור טבעי ותאורה מלאכו... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12...רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא נמצא, ויוצר הקשרים אינטואיטיביים בראשו של הלקוח הפוטנציאלי.הקשרים אלה יכולים להוות מכשול או ליצור הזדמנות עבורך.לכל עסק קמעונאי בקרבתך ,יש פוטנציאל לעז... -
המטבח הוא לב ליבו של כל בית
10.02.16המטבח של ימינו כבר לא משמש לבישול בלבד, אלא הוא לב הבית, וככזה זוכה ליחס מיוחד ולעיצובים המשתלבים עם החללים האחרים בדירה.הרבה אנשים חולמים על המטבח שיהיה להם בבית, יש כאלו שמפנטזים על משטחים רחבי ידיים, על איחסון גדול, על אי באמצע. . .מבחינה פונקציונלית, המטבח הוא פס ייצור קטן- נכנסים אליו מצרכים, יוצא ממנו אוכל. מהיבטים אחרים, הוא סוג של סמל סטטוס, מקור גאווה לבית. בין אם מדובר באירוח , או בין אם מדובר בכוס הקפה הראשונה של היום – זה מתחיל ונגמר ... -
תכנון ועיצוב מרפאת שיניים בהשראת הים
18.04.18היום נהוג לראות יותר ויותר מרפאות שיניים שמשקיעות תקציבים לא מעטים לשכור את שירותיה של מעצבת פנים לשיפוץ/תכנון ועיצוב של מרפאות השיניים בכדי להנעים את חווית המטופלים בהגעה למרפאה, בהמתנה לטיפול ובטיפול עצמו ולא רק במרפאות גדולות בקופות החולים. תכנון ועיצוב של מרפאת שיניים הוא פרויקט מורכב ויש להשקיע בו מחשבה ותשומת לב. להלן כמה דגשים: מרפאת שיניים, בדרך כלל, מורכבת ממינימום של שלושה עד ארבעה חללים: חלל הכניסה/קבלה/המתנה (שגם אותו ניתן לחלק באמצע... -
"הקולה בעיר" אבן יהודה
12.12.18עיצוב חנות במושבה אבן יהודה. חנות טבע, בריאות, פיצוחים ותבלינים. במרכז קרסו, את כל פרויקט התכנון והעיצוב של החנות הקמתי מאפס בהתאם לצורכי הלקוח ליצירת חלל פונקציונאלי לשימוש, בעל נראות ייחודית המתאימה לאופי פעילות החנות. -
תפיסת המושג בטון
9.10.16התפיסה של המושג בטון, עברה גלגולים רבים, מחומר גלם שנתפס כמיועד לצורך בניית תשתיות ויסודות בלבד, חומר אפור שיש לחפות אותו באריחים, שהמראה שלו מעיד על עבודה שלא הסתיימה, על תהליך לא גמור, ובטח שלא אסתטי, למושג שמייצג חומר איכותי ועכשווי.בעשור האחרון עבר הבטון ממתחת לפני השטח, אל מעל פני השטח, והוא מכסה משטחים גדולים באין ספור עסקים, מבני תעשייה, לופטים ובתים פרטיים.למרות שצבעו האפור החלק הוא סמל לשיא האפנה הודות לטכנולוגיות מתקדמות ולפיתוחים חדשים...







