חיפוש - סימבולים / בלוקים , מאמרים , קטלוגים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , עיצוב סביבת עבודה , שיפוץ |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב פנים לביה"ס Dalloway
31.12.15Dalloway הוא בית ספר מקצועי לאנגלית, אשר הוקם ומנוהל ע"י אן לביא משנת 2010. הקונספט הייחודי של Dalloway הבהיר לנו מיד מה צריך להיות האופי של החלל - סלון ביתי נעים ומזמין עם כורסא נוחה לצנוח לתוכה אך לא להירדם, ביזנס בר צמוד, מרפסת פתוחה להתאוורר בהפסקה ולנהל שיחת חולין עם חברים. אופי הלימודים קבע גם את המיקום של המועדון - דירה מרווחת בבניין מגורים ולא כיתות גנריות בבניין משרדים. כדי לתמוך בקונספט, נעזרנו דווקא במעצבת המוצר שלנו, דילה, שנתנה חי... -
תכנון ועיצוב מרפאת שיניים
18.05.15תכנון ועיצוב למרפאת שיניים, מתוך גישה יחודית המשלבת בין חשיבה טכנית מחד ובין עיצוב יחודי ומיתוגי מאידך שמטרתה להכניס את המטופל לעולם אחר מזה שהוא מכיר, למקום שמשרה רוגע, חדשניות ומקצועיות. האתגר היה גדול, מדובר במבנה של 80 מ''ר מאורך וצר שהצריך התיחסות מיוחדת כדי לאפשר סביבת עבודה נעימה. -
חשיבות עיצוב פנים למספרות ומכוני יופי
1.08.24עיצוב ותכנון פנים מרשים ועדכני הינו קריטי במיוחד לעסקים בתחום האסתטיקה והיופי.אנחנו הולכים למכוני יופי ולמספרות כדי לטפח את עצמנו, כדי להראות ולהרגיש טוב יותר וגם כדי ליהנות מזמן איכות שבמהלכו אנחנו בורחים לרגע משגרת החיים ומתמסרים לשיפור, חידוש ואסתטיקה. לקוחות שיצליחו לקבל חוויה חיובית ומרשימה במספרה- יחזרו, ימליצו לחבריהם, וכתוצאה מכך גם יגדל נפח המכירות.חווית הלקוחות מתחילה כבר ברגע שהלקוח עובר את מפתן הדלת, עוד לפני שהוא מחליף מילה עם פקידת ... -
עיצוב משרדים ברמת החייל
28.11.16... העבודה שלהם ולתת להם תחושה של התחדשות והתפתחות", אומרות רוזנשטיין וגולדפרב. חלל משרדים בגודל 2,000 מ"ר נבחר בבניין ברמת החייל. בשלב התכנון נעשתה חלוקה מחודשת של החלל, ובעקבותיה בוצע שיפוץ נרחב. במסגרת העיצוב נעשה שימוש הן בחומרים חמים וברהיטים ביתיים, לצד ריהוט משרדי. לצד שימוש בחומרים חמים כמו שטיחים, טפטים דומיננטיים (טפט צמחייה, טפט פיל ענקי), קירות בצבעים עזים (טורקיז, צהוב, ורוד), נותרו לא מעט אלמנטים תעשייתיים כמו צנרת חשופה ובטון חשוף. -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16... וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופות:שיפוץ, וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם, ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. מהלך של מעבר למשרד חדש, דורש גם משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים, שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים את כ...







