חיפוש - תגובות , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , מיתוג משרדים , שיש |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17חלפה לה תקופה, המשרד ניראה קצת עייף, הזדמנות פז להסתכל במבט חדש ורענן על חלל המשרד, ולעשות בו כמה שינויים, כדי שהמשרד "יעבוד", יותר טוב בשבילכם חשוב להפיח חיים בקבלה – זה הדבר הראשון אליו נחשפים המבקרים במשרד. איזו הקבלה הוא אחד המוקדים החשובים ביותר במשרד. זה המקום בו קורים הרבה מפגשים עסקיים, ונרקמים להם יחסי עבודה. שאלו את עצמכם האם האזור של קבלת הפנים באמת משקף את מי שאתם, את ערכי הארגון, תדמית העסק ומי שאתם שואפים להיות, והאופן... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
מיתוג משרדים
28.11.16...כים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקות, מתחמי טיפוח, נופש וספא עיצוב משרדים ומיתוג סביבות עבודה שם את הדגש לא רק על תכנון נכון של החלל אלא ירידה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של ה... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18כשהפניה אל "טלנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...ער למינימום את התהודה האקוסטית ומעבר הקולות והרעשים בחלל. בכך ניתן להפוך את סביבת העבודה שלנו לנקייה מרעשים והסחות דעת. בין אם מדובר בעיצוב משרדי חברות הייטק, תכנון ועיצוב מוקדי שירות טלפוני, או עיצוב קליניקה לרופאי שיניים, שיש בה כמה חדרי טיפולים, תכנון נכון ושימוש יעיל במוצרים אלו, יכול לשפר משמעותית את תפוקת העובדים, ולהשרות אווירה נעימה ורגועה יותר בסביבת העבודה. אקוסטיקה ובידוד רעשים הם נקודות רגישות בתכנון ועיצוב משרד וסביבות עבודה, ויש ל... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...ו לפטופ, וזהו. במידה ויש צורך בארכיון קלסרים שאינם בשימוש שוטף, למה לא להוציאם מהמשרד ולאחסן אותם במחסן חיצוני בבניין, או באיזה ארכין חיצוני.מומלץ לעשות בדיקה ולראות האם כל העובדים מגיעים באופן קבוע כל יום למשרד? לא פעם נמצא שיש הרבה אנשי מכירות שנמצאים מעט מאוד משעות העבודה שלהם במשך השבוע, במשרד. יש אנשים שמועסקים במשרות חלקיות ויש פרילאנסרים שבאים ליום יומיים בשבוע ולא נדרשים לעמדת עבודה אישית. אולי כדאי לתת לחלק מאנשים אלו לחלוק עמדות עבודה מ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...יים שמאפשרים ניידות. פרטי רהוט שניתן לאחסן או לחבר עם אלמנטים אחרים. פריטים שיכולים לשנות מצבים ושימושים, כדי להתאים עצמם לצרכים הספציפיים של הצוות העובדים ביחד ולחוד. שולחנות בגדלים שונים, בצורות שונות, בנצ'ים ויחידות אחסון שיש להם יותר משימוש אחד. כל אלה צריכים להתאים לעבודה קבוצתית או פרטית. לאפשר דיאלוג בין חברי הצוות, עבודה בקבוצות קטנות, או בקבוצות גדולות יותר. אלמנטים שיכולים לאפשר גם את ביצוע הישיבות של הצוות מידי בוקר או בהמשך היום. יש ל... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18... הלוקשיין המתאים, איך הוא מתוכנן פנימה והחוצה. נגדיר ביחד עם לקוחותינו את מערכת הקשרים בין המחלקות ובתוך כל צוות. נגדיר את טיב ואופי העובדים, מי הלקוחות ונאפיין את האורחים הבאים לעסק. למעשה נגדיר ביחד את מגוון קהלי המטרה שישתמשו בסביבת העבודה המעוצבת בנוסף לכל אלו נגדיר מראש מהו התקציב שלרשותנו בבואנו לעצב את סביבת העבודה לאן הארגון הולך ועד כמה המשרד המעוצב "גמיש" ויענה גם לדרישות בעתיד ועם ההסתכלות קדימה. מה העסק או המשרד צריך לשדר לעובדי... -
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...מראה פריטים במשרד כך שישלימו את המסר התדמית. השתמשו במודלים של מוצרי החברה. השתמשו בצבעי הלוגו בבחירת הצבעוניות. אל תעמיסו – פחות זה יותר. ההשקעה במיתוג המשרדים אינה חייבת להיות גבוהה. חברות שמעוניינות להשקיע סכומים נמוכים יכולות להסתפק בצביעת הקירות בצבעים מתאימים וביצירה של פוסטרים שמעבירים את המסר המבוקש. עם זאת, המטרה היא לא לבצע שטיפת מוח לעובדים, אלא ליצור חלל עבודה נעים שגם תומך במותג. אורנה ברקת עיצוב פנים תדמיתי 0547524402







