גוגל מגלה - בשוק הבניה והשיפוצים אין עונתיות
22.10.12
....בבלוג Q42 מתפרסם מחקר שבוצע לבחינת מחזוריות שנתית בשוק הבניה. בכל פעם נבחנה מילת חיפוש אחרת לאורך זמן - "אדריכל", "קבלן", "שיפוץ" ועוד. הנתונים של גוגל מראים שאין במילים האלה עונתיות כלל, הם פרושים לאורך השנה בצורה די אחידה. מחזוריות ברורה ניתן למצוא במונח "איטום גג" שכמובן מופיע יותר בחורף. מחזוריות מעניינת ניתן למצוא למילה "טמבור" בה מראה הגרף שתי עונות קבועות למדי - לפני פסח ובמהלך אוגוסט.*הגרף מתוך הבלוג, גילוי נאות - לכותב כאן יש קשר לבלוג.