חיפוש - חדשות , בינוי ערים , חנות , מסחר |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
על תכנון, בניה וטכנולוגיה בעשורים הקרובים בישראל
15.03.17... רוטשילד 10 ומגדל פרישמן 46 בתל אביב.www.m-y-s.comפרופסור אדריכל יאשה גרובמן הוא חוקר ואדריכל המשלב מחקר אקדמי ועיסוק מעשי בעיצוב. הוא מכהן כסגן דיקן לענייני סטודנטים וראש המרכז למחקר ופיתוח בארכיטקטורה בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון. מחקריו מתמקדים באדריכלות דיגיטאלית, תכנון מבוסס ביצועים, אדריכלות בת קיימא וייצור מבוסס מחשב. במסגרת פעילותו הציבורית אצר יאשה מספר תערוכות אדרילות בינלאומיות ובניהן: התערוכה ״פרפורמליזם״ במוזיאון תל אביב ... -
למי שייך הרחוב?
13.06.11...יגה יפה מאד את הבעיה: רחבה נעימה עם קשתות שנועדו למסחר ובתי קפה ולבטח הייתה שוקקת אם הייתה זוכה לטיפול נכון יותר ולהרחקת המכוניות. ההעדפה האוטומטית שלנו לתנועת המכוניות על פני הולכי רגל ורחוב שוקק וחי ברורה. כולנו רוצים לחנות ממש מתחת לבית, אם היה אפשר - היינו רוצים להחנות את הרכב כך שתא המטען יהיה צמוד למקרר במטבח. אבל כמתכננים אנחנו צריכים להיות מודעים ואחראים גם לשטח הציבורי שהחזיתות שלנו יוצרות. קחו למשל קיבוץ, בצורת הישוב הזו המכוניות הו... -
מלכת העיר, אופניים ושדרות רחבות
11.12.11...יום בגלובס. קייזר היה מהנדס העיר תל אביב ומנקודת מבטו ברור שהאשמה במרבית הבעיות בעיר היא המכונית. "אני מעדיף שלמכוניות יהיה לא נוח לנסוע בעיר. כשלמכוניות נוח לנסוע ברחוב, זה סימן שחציית הכבישים פחות בטוחה. כשלמכונית יש איפה לחנות, זה סימן שלמי שהולך על המדרכה יהיה פחות נוח. המכונית אינה מלכת העיר, מלך העיר הוא הולך הרגל - והתכנון צריך להתכוון אליו". קייזר מספר על ראשי הערים המעוניינים לבנות שדרות רחבות עם איי תנועה. על משרד התחבורה שמנחה אותם...







