חיפוש - פרטי בנין , חדשות , מאמרים , חלל , מסגר , עיצוב |1| - דף 5
לא מצאת? פשוט חפש.
-
האוסף והחלל החינוכי של מוזיאון העיצוב חולון
10.06.12פתיחת התערוכה: יום שישי, 22 יוני 2012, 12:00 זהזהזה גלריה לאדריכלות, האנגר 21 נמל תל אביב האוסף והחלל החינוכי של מוזיאון העיצוב חולון שיתוף פעולה בין החוג לעיצוב פנים, המסלול האקדמי המכללה למנהל ומוזיאון העיצוב חולון על התערוכה תערוכה זו מציגה מגוון עבודות סטודנטים אשר נוצרו במסגרת חוג סטודיו קצר בנושא עיצוב סביבות תוכן אינטראקטיביות של שנה ג' במסלול לעיצוב פנים, המסלול האקדמי המכללה למנהל. הסטודיו בהנחייתה של אפרת ידיד בן-עזרא (אסיסטנטית: ל... -
תערוכה והרצאה של ג'ורג' באלדל
29.01.12... ושיק. היא יוצרת אמנות יוצאת דופן, צבעונית ומלאת חיים בסגנון "נובו פופ-ארט". בעבודתה משלבת, באמצעות טכניקה ייחודית, אלפי אבני קריסטל של סברובסקי על כל יצירה, דבר המעניק יוקרה יוצאת דופן לאמנות וגורם ליצירות להראות כתכשיט בכל חלל בה יוצגו. היצירות מלאות חיות ומתאפיינות בגודלן הענק (אקריליק על קנבס) ובצבעוניות העזה. אליאור משתמשת באייקונים מחיי היום יום וסמלים תרבותיים ונוסטלגיים מתחומי האופנה, בידור, קולנוע ועולם הזוהר, כאשר היא מעניקה להם פרשנו... -
עיצוב פנים – מהם השלבים לעבודה? (חלק א)
12.09.11אחריותו של מעצב הפנים כאיש מקצוע, משתנה בהתאם לפרויקט שבו הוא עוסק. אך יש חוט שני העובר בין כל הפרוייקטים השונים של מעצב הפנים והם הצורך להתייחס לצרכים, לתקציב ולחלל הקיים. הגדרת הצרכים – תחילתו של פרויקט עיצוב פנים הוא בהגדרת הצרכים והדרישות אותם צריך למלא החלל ושעימם עליו להתמודד. הגדרת הצרכים הכרחית על מנת שבשלבים הבאים ניתן יהיה לתכנן את החלל בהתאם אליהם. יש להקפיד להגדיר את הצרכים עבור כל חדר בנפרד (במקרה שהפרויקט עוסק בדירת מגורים)- ח... -
עיצוב, זהות ופנים - תערוכת פרויקטי גמר
27.06.11החוג לעיצוב פנים, המסלול האקדמי המכללה למינהל מציג: עיצוב, זהות ופנים - תערוכת פרויקט הגמר 2011 סטודנטים מעניקים פתרונות חדשניים ויצירתיים למצוקת הדיור, צפיפות אורבאנית ושימוש מחודש של חללים קיימים · שימושים חדשים לחצרות פלורנטין- הפיכתם לחללי תרבות, מסחר ופנאי. · יצירת מודלים שיתופיים חדשניים למגורים במבני תעשיה באזורים צפופים . · עיצוב מחודש של חללי הממגורות והפיכתם לחלל שימושי, בעל פונקציות שונות. · הפיכת הקר...







