חיפוש - מאמרים , כתבה , תכנון משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עוב... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עוב... -
2,000 אדריכלים צעירים לא יכולים לעסוק במקצוע
3.11.14ע"פ כתבה באתר "הארץ" מאת יובל סער, בהתאחדות הסטודנטים טוענים כי שינוי התקנות הביא לכך שאלפי אדריכלים צעירים לא יכולים לעסוק במקצוע - ומדי שנה מיתוספים אליהם עוד מאות. ועדה בכנסת תדון בתקנות המקשות על אדריכלים להתמחות.הוועדה לפניות הציבור של הכנסת בראשות חברת הכנסת עדי קול (יש עתיד) תקיים מחר (שלישי) דיון על מצב האדריכלים הצעירים בישראל. ב–2008 שונו תנאי ההתמחות, שנקבעים אצל רשם המהנדסים והאדריכלים שבמשרד הכלכלה, ומאז האדריכלים הצעירים טוענים שמה ... -
מתמטיקה עירונית והסטוריה אישית
21.02.11תחת הכותרת הלא מעניינת "העיר במספרים" קראתי בכלכליסט את אחת הכתבות הכי מרתקות שפורסמו לאחרונה בנושא בינוי ערים. אבל אני זה לא חוכמה, אני נכשלתי בקורס לבינוי ערים בשנה ג'... בכוונה. ראשית אזהרה - הכתבה עליה אני מדבר עוסקת בבינוי ערים, בתכנון עיר, בהתנהגות שלה. (הופס! קהל הקוראים ירד לחצי). הכתבה גם עוסקת במודלים מתמטים שפותחו על ידי פיזיקאים (קליק! נשארו רק 10 אחוז מהקוראים). גם אין תמונות מלבד צילום מסך מ SimCity (זהו, נשארנו שנינו). ועכשיו...