חיפוש - מאמרים , מיתוג משרדים , משרדים , עיצוב משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
מיתוג משרדים
28.11.16...כים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקות, מתחמי טיפוח, נופש וספא עיצוב משרדים ומיתוג סביבות עבודה שם את הדגש לא רק על תכנון נכון של החלל אלא ירידה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של ה... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18... נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור באופן אוטומטי מה יעבוד עבורם באותו יום. עובד מעורב יכ... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18החידושים הטכנולוגיים להם אנו עדים בשנים האחרונות משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריט... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...לפק קבלה מרשים, שילוט בולט בתלת ממד עם לוגו ברור ומכובד, מסך טלוויזיה שמשדר את החדשות ברצף, רהוט מזמין ורך למבקרים ולצוות העובדים, כל אלו הם דברים שיוצרים רושם ראשוני חזק וטוב, שנחקק בזיכרונו של המבקר. בחוויית קבלת הפנים במשרדים שלכם יש לאזור הקבלה אמירה חזקה חשובה ונחרצת לגבי מי שאתם. המנעו מעומס – לבטח ביקרתם בחלל משרדי עמוס בניירת, קלסרים ודפים בכל עבר, תיקיות ארגזים וחפצים מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...יעים אליהם ובפרט לעובדי החברה השוהים בהם שעות רבות ביום. סביבת העבודה ככזאת, יכולה לחזק את ההזדהות של העובד עם ה DNA של המותג ושל ערכי החברה, וכן להעביר לו מסרים תחושתיים נוספים כגון: אינטימיות, מצויינות, עבודת צוות. כשהמשרדים מוזנחים, לא מוארים, או בצבעים מדכאים, הם מעבירים מסר הפוך של - לאף אחד כאן לא איכפת, כל אחד לעצמו, החברה לא רצינית, אין שאיפה למצויינות, שאין הגדרה ברורה של מסרים, ובעיקר שלא כדאי לי להיות כאן. בעיצוב פנים מותגי ו...