עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11
...לגברים שרוצים לפנק את בת הזוג שלהן...
קווי העיצוב הם נשיים וחושניים, כיאה למוצרים הנמכרים בה.
נגיעה של ורוד היתה הכרחית, שילוב של פרקט מיוחד, שמטפס לו במעלה החנות, חלון הראווה שתוכנן ממש כבמה, וארבע צלליות של בובת אימום המפרידות בין החלק התחתון לחלק העליון של החנות.
משגובש הקונספט העיצובי, התלבטנו רבות כיצד לקרא לחנות. היו שלל רעיונות החל מ-90-60-90 וכלה ב"תציצי פנימה"... בסופו של דבר הוחלט לקרא לחנות בפשטות "כריסטינה", על שמה של הלקוחה.