עיצוב חנות - ארבעת סודות העיצוב הקמעונאי
9.02.21
... הלקוח במרחבמסלול רכישה לוקח את הלקוח למסע ברחבי החנות כולה. עיצוב חנות חייב לקחת בחשבון את מסלול הרכישה, ועל פיו לקבוע את מיקום המוצרים, מיקום עמדת המכירה וכל יתר המרכיבים של החנות.בעוד שחנויות מסוימות יכולים ליהנות מהגדלת המכירות באמצעות מסלול רכישה, חנויות אחרות כמו חנות ממתקים, תבלינים או משקאות יכולה להניב את האפקט הזה מעיצוב מסלול מעגלי, שלוקח את הלקוח לסיבוב נוסף בחנות, רק כדי לוודא שלא פספס דבר או שלא שכח משהו חיוני שהוא זקוק לו. במרבית ה...