חיפוש - פרטי בנין , משאבים , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חנות נעליים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב חנות נעליים
20.11.17עיצוב חנות נעליים בחנות מוצגות נעליים לכל המשפחה חלוקת החלל לבקשת הלקוח היא: תצוגה לנעלי נשים 50% תצוגה לנעלי ילדים 30% תצוגה למעלי גברים 20% סגנון העיצוב על פי טעמו של הלקוח - מודרני-יוקרתי עם דגש על המיתוג. המגמה מתחילה ליצור רשת חנויות דבר שהתבקשתי לקחת בחשבון בזמן העיצוב. -
עיצוב חנות בגדים בלנקו 2
8.12.13חנות רחוב מודרנית צעירה וקלילה.אך דבר אחד מצא חן בעיניי באותו חלל ישן והם החלונות מעץ אותם שימרתי בפרוייקט ושילבתי אותם בטקסטורה של קיר בריקים אפורים שמעצימים את התחושה והקונטרסט בין החומרים ונותנים תחושה אורבנית בחלל. ישנם דגשים של צבעים חזקים הבולטים מבעד לחלון הראווה ומושכים את תשומת הלב של העוברים ושבים ברחוב. ישנם משחקים של טקסטורות מעניינות בתוך החלל, ושילוב של קיר אקוסטי מחורר ליצירת עניין ומראה עכשווי לחנות, בעל צבע דומיננטי שקשה להתעלם מ... -
עיצוב שפה לחנויות KEDS
6.08.15כמה תמונות מחנות KEDS החדשה , שניפתחה השבוע בקניון עזריאלי. חברת לירם, זכיינית המותג Keds בישראל, החזירה לישראל את המותג האמריקאי הוותיק ופותחת רשת חנויות עצמאית תחת המותג Keds אשר ישווקו נעלי סניקרס וקולקציית ביגוד בייסיק אופנתית לצעירות. המותג KEDS מזוהה עם נעלי הסניקרס המיתולוגיות, הראשונות שיוצרו בעולם בשנת 1916. למרות המורשת שהמותג מביא איתו,התברר לנו שחסרה למותג שפה ברורה ואחידה ,בארץ ובעולם. היה צורך לייצר שפה קמעונאית שתפנה לקהל היעד, ... -
טאטמי ישראל - עיצוב אולם מכירה
10.11.15הטאטמי הינו ריצוף יפני מסורתי המורכב מאריחים מלבניים גדולים, העשויים קש אורז דחוס ועליהם מתוחה מחצלת עדינה. האריחים משמשים כריצוף מסורתי ביפן במשך אלפי שנים, ולהם מראה, תחושה וניחוח יחודיים. בחרנו בעיצוב אולם תצוגה בקווים נקיים בהשראת האסתטיקה היפנית, אשר מהווה רקע שקט ומאוזן לתצוגת המוצר. בחלל הכניסה מוצבים מטבחון, דלפק מכירה ופינה לחליצת נעליים. בחלל התצוגה פרוסות מחצלות הטאטמי באופן מסורתי ומכתיבות מקצב מאופק ואסתטיקה גאומטרית. מחשבה רבה... -
טיפים לעיצוב אולם תצוגה
23.11.17כאשר הלקוחות מבקרים באולם תצוגה – בין אם הם קונים משהו גדול כמו מיטה חדשה או רהיט או משהו קטן כמו תריסי חלונות או נעליים – דבר אחד תמיד נכון.הקונים נכנסים לאולם תצוגה על מנת לחוות את המוצרים באופן אישי.אף מפרט או צבע אינו יכול לספר חוויה של מוצר ולכן הלקוח שלנו יעדיף להגיע לאולם ולחוות את המוצר . וכאן ניכנס התפקיד העיצובי בעיצוב אולם התצוגה .אם אתם מוכרים מוצרים ….. יש צורך בחדר תצוגה שיתן ללקוחות גישה פיזית למוצרי...