הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11
...בודת צוות.
כשהמשרדים מוזנחים, לא מוארים, או בצבעים מדכאים, הם מעבירים מסר הפוך של - לאף אחד כאן לא איכפת, כל אחד לעצמו, החברה לא רצינית, אין שאיפה למצויינות, שאין הגדרה ברורה של מסרים, ובעיקר שלא כדאי לי להיות כאן.
בעיצוב פנים מותגי ותדמיתי צריך להתייחס לפעילות התכנונית כמו שעושים לפני העלאת קמפיין ובניית אסטרטגיה של מותג, יש חברות שלמותג שלהן כבר יש ערכים ברורים, אך מנגד יש כאלה שאין להן ערכים מובנים. במקרים כאלה יש צורך בתהליך מזורז של...