חיפוש - #תוכנית #ריהוט $DWG , מסחרי , עיצוב מסחרי |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מרפאת שיניים בר"ג
25.11.13עיצוב ותכנון מרפאה. שימוש בצבעים חמים ומרגיעים. סגנון מודרני אקלקטי -
תכנית מסעדה
7.04.13תכנית מסעדה אסייתית, מטבח ושטחי שירות. תכנית מלאה, דו ממד, כולל בלוקים. -
PETIT BATEAU- מותג ביגוד צרפת
19.06.22מותג בגדי הילדים הצרפתי הנחשק, "פטיט בטו", היה אחד מהמותגים הראשונים ששילבו את העבודות של צחי נבו כחלק מהדקורצייה בחנויות הרשת -
נרקיסים
9.07.24פרויקט עיצוב לובאים לבניינים בראשון לציון. פרויקט של חברת: מ. אביב -
עיצוב מאפייה ובית קפה
11.11.21עיצוב מאפייה ובית קפה -
מוסך פיאט ואלפא רומיאו פתח תיק
19.01.17מוסך פיאט ואלפא רומיאו פתח תיק איזור שרות למבקרים שיפוץ המקום ועיצובו בקו נקי ופשוט -
תכנון ועיצוב משרדים
11.02.16הסטודיו מלווה תהליכי תכנון ועיצוב משרדים חללים מסחריים כחלק מתהליך מיתוג כולל שמבוצע בסטודיו או בהתאמה למיתוג ואסטרטגיה שיווקית קיימת. -
עיצוב פנים לסטודיו של אומנית
29.12.15עיצוב פנים ואדריכלי לסטודיו של אומנית רב תחומית - אלה לוסטיג. ממוקם בת"א, בלופטים של בית פנורמה -
Nocturno
20.12.16Live show Bar בר הופעות במרכז ירושלים. אדריכלות, תכנון ועיצוב פנים של בר הופעות הממוקם בקומה התחתונה של בית הקפה המפורסם במרכז ירושלים בית קפה "נוקטורנו". בניית קונספט עיצובי ,תכנון, הוצאת תכניות מפורטות הדמיה להמחשה תלת ממדית. -
טעמים- בוטיק תבלינים
4.05.10בוטיק 30 מ\"ר לתבלינים, פיצוחים, שמן זית יין ועוד. -
נרקיסים 2
9.07.24עיצוב ותכנון לובי לפרויקט בניינים בראשון לציון. חברת בנייה ויזמות: מ. אביב -
המזווה- בוטיק אוכל
2.12.14עיצוב חלל מסחרי, חנות בוטיק למזון, ממוקמת בפרדס חנה כרכור. בעלי המקום החליטו שהם רוצים למכור רק סחורה איכותית המיובאת ברובה מחו"ל ...מכאן התפתח הקונספט. הגיעו אליי עם תוכנית העמדה בסיסית ומאושרת ע"י הגורמים הרלוונטים.אחת הדרישות הייתה להיצמד לסטנדרט של הקבלן וליצור נקודת משיכה לחברה הצעירים והבוגרים העובדים וגרים באזור. כמו בכל פרוייקט התחלתי מהבסיס- ריצוף, נבחר פרקט המשדר חמימות ומעניק אופי למקום משם המשכנו לצבעוניות של הקירות שנצבעו בגווני הש... -
עיצוב חנויות
13.03.18סטודיו A.L Design House מתמחה בעיצוב חנויות וחללי מסחר כגון מסעדות, בתי מלון ועוד. הייחודיות של העיצוב המסחרי היא הכח שלו להפוך כל מכירה לקלה יותר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה ללקוח החנות. בעזרת מיקום נכון של המוצרים, ניצול נכון של חלל התצוגה ובחירת מסרים וצבעים נכונים, אנו יודעים לשדרג את חווית הקניה ולדאוג להגדלת סיכויי המכירה. פעם חשבתם בתור בעלי חנות כמה מוצרים להציג? איזה דגמים? איפה למקם אותם? איך לצבוע את הקיר? תמיד תזכרו, יפה ז...