כל יום מחדש אתה מתחיל הכי מהר שלך, ולאט לאט מגביר
10.03.14
...מוהו עוד לא נראה" ובאותו רחוב עוד חמישה קניונים אחרים שנראים בדיוק כמוהו. מה שבסופו של דבר קורה פעמים רבות הוא, לצערי, פזילה לשכן שפתח חנות חדשה והצליח ומיד העתקה ושכפול ברוטלי ופרובינציאלי של הסממנים החיצוניים. כך גם בבתים פרטיים שבהם יש קו מחשבה אחיד ומעצבים שניזונים מ"הטרנדים" שבדרך כלל מראים דברים דומים או מתפתים למוצר שנמכר "רק בשבילך" בהנחה מיוחדת אבל נמצא בדיוק אצל השכן. ככה בדיוק אנחנו מאבדים את הזהות שלנו בשביל לרצות אחרים">> לקריאה מלאה