הדמיות ממוחשבות וסרטי תדמית כדרך שיווקית לאדריכלים
12.08.12
לא צריך להיות כוכב עולה בשמי ענף השיווק כדי לדעת כי פעמים רבות האלמנט החזותי יכול לקבוע את מידת ההצלחה, או את מידת הכישלון, של פרויקט שיווק למטרת קידום עסקים. למעשה, מדובר על גישה אשר מושרשת היטב בתרבות שלנו, ואשר באה לידי ביטוי במשפטים מוכרים כמו "תמונה אחת שווה אלף מילים" ו"אני אאמין בזה כשאני אראה את זה במו עיני". הכל נכון אבל כיצד אדריכלים ומעצבי פנים יכולים להשתמש בהדמיות ממוחשבות וסרטי תדמית כאמצעי לשיווק שירותיהם? מה תוכלו לעשות בעזרת הדמי...