חיפוש - מאמרים , פרויקטים , חנויות , עיצוב , רנו |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב מסעדה
25.09.18מסעדה מעוצבת בסגנון מודרני צרפתי. החומרים הנבחרים הם חומרים טבעיים כמו עץ ומתכת. המקום מעוצב למסעדת ובר ,האוכל המוגש הוא אוכל אסיאתי וזה היה הרקע לעיצוב המקום במטרה ליצור חוויה שקטה נקיה וטבעית. לבחירת התאורה הינ חלק חשוב בתהךיך יצרית האווירה הנעימה גם כן. חלק מהריהוט והתאורה מעוצב במיוחד למקום בכדי להשלים את האפקט הייחודי. החוויה מתחילה מזמן הכניסה מהדלת הראשית וממשיכה באירוח, בבר ובמקומות הישיבה השונים. -
משרד תיווך 22מ"ר בת"א
21.06.17עיצוב פנים ותכנון משרד תיווך ברחוב בוגרשוב ת"א בחלל של 22מ"ר. התכנון הצריך את התאמת החלל לצרכי הלקוח . התנאים היו 4 עמדות עבודה וכמובן שהחלל היה צריך להיות מזמין , נח, אפקטיבי ומיוחד. בחירת החומרים לעיצוב היתה מלווה בהרבה מחשבה, כך שתחזוקת המשרד תהיה קלה ונוחה לשימור - אם זה שימור על העיצוב ואם בניקיון וסדר במשרד. צוות נפלא שעבד איתי על הפרוייקט , אנשי מקצוע מוכשרים . -
עיצוב בוטיק בגדים
16.09.13...בית. את עבודתינו בתיכנון ועיצוב התחלנו כמובן מהחקירה... בוטיק - (מצרפתית Boutique) - היא חנות מציאות קטנה, המתמחה בפריטים ייחודיים ואופנתיים, כגון בגדים ותכשיטים. השימוש במילה מעביר את הרעיון שהמקום ביתי, מתמחה בעיסוקו, ובעל ייחודיות. תהליך בחירת הבגדים ומדידתם הפכנו לטקס מיוחד: כאשר לקוחה נכנסת לחנות, היא עוברת בין המתלים, בוחרת בגדים ועולה לבמה שמשמשת כתא מדידה מרווח. גם לבעל או לחברה יש איפה להמתין ולייעץ - פינת ישיבה מיוחדת. -
עיצוב סטודיו לאופנה
13.12.15ההשראה לעיצוב הסטודיו הזה, הייתה הבגדים הצבעוניים של בעלת הסטודיו. המטרה הייתה לבטא את "הנשמה" של אותם בגדים באמצעות ריצוף, גוונים, חומרים, ריהוט ותאורה. כחלק מסגנון הרטרו בחרנו בפרקט צבעוני שמדמה עץ ממוחזר, את העמודים והקורות הדגשנו בצבעים עזים. כל שנותר הוא להשקיט את הקירות שנצבעו באפקט "סהרה" בגוון פנינה. להשלמת התמונה נקנה ריהוט צבעוני בסגנון רטרו. בתמונה האחרונה תוכלו לראות איך נראה החלל לפני… צילום:דרור קליש -
רפאל בר לחמים רמת השרון
30.11.17מאפיית בוטיק קטנה ברמת השרון אשר בשטחה המצומצם תוכננה החנות הפועלת באופן של שירות עצמי עם מקומות ישיבה בחוץ. המאפיה ממוקמת ברחוב אוסישקין המרכזי ברמת השרון ועוצבה בסגנון תעשייתי עם תצוגה עשויית מתכת בצבע שחור ולבן כשמדפי התצוגה מחוברים מרצפה לתקרה. המדפים המעוצבים בנויים כך שניתן לראותם גם מהרחוב והם משמשים כחלון ראווה לחנות. דלפק הקופה עוצב באופן מינימליסטי ואזור הישיבה בחוץ גם הוא עוצב והותקנה בו רצפת עץ, ריהוט מתאים ואדניות עם צמחיה. -
עיצוב שפה לחנויות KEDS
6.08.15כמה תמונות מחנות KEDS החדשה , שניפתחה השבוע בקניון עזריאלי. חברת לירם, זכיינית המותג Keds בישראל, החזירה לישראל את המותג האמריקאי הוותיק ופותחת רשת חנויות עצמאית תחת המותג Keds אשר ישווקו נעלי סניקרס וקולקציית ביגוד בייסיק אופנתית לצעירות. המותג KEDS מזוהה עם נעלי הסניקרס המיתולוגיות, הראשונות שיוצרו בעולם בשנת 1916. למרות המורשת שהמותג מביא איתו,התברר לנו שחסרה למותג שפה ברורה ואחידה ,בארץ ובעולם. היה צורך לייצר שפה קמעונאית שתפנה לקהל היעד, ... -
בין לדמיין לבין ליישם
24.09.17בין לדמיין לבין ליישם יש הבדל עצום.לפעמים אתם יושבים בבית וחושבים ומפנטזים על מה לעשות עם החדר הזהואיך לשפץ את המקלחת ואיך להגדיל את המטבח... ואולי נצבע את חדר הילדים ...ויש דמיון ורצון ותקציב והכל ואז, למרות שהתמונה למה שאתם רוצים נראית מאד ברורה ומלא זמן ישבתם ותכננתם בראש, התוצאה יצאה שונה ממה שחשבתם.כמעט ליד... או לא מה שחשבתם , לא הכל התחבר למה שדמיינתם.זה בדיוק תפקיד המעצבת- להבין מה הצרכים והרצונות שלכם, מה החלומות... לקחת את הדמיון שלכם ... -
סליוס תכשיטים
10.09.13סליוס תכשיטים הינה חנות תכשיטים ותיקה ייחודית ויוקרתית הנמצאת במרכז שוסטר שברמת אביב. החנות קיימת למעלה מ-20 שנה ובעליה החליטו להתחדש תוך שמירה על הייחודיות, האלגנטיות והיוקרתיות המאפיינת את החנות ולקוחותיה. המעצבת התמודדה על חלל קטן, צר ומאורך שעתיד היה להכיל מקומות תצוגה מגוונים, מקומות אחסון ואזורי ישיבה לקבלת הלקוחות. החזית גם כן עברה שינוי מקיף. מבנה בטון המוקף הזכוכית ובו חלון תצוגה אלגנטי, מאפשר ללקוחות פרטיות אך גם כניסת אור יום לחלל. א... -
ELEVATIONE Hong Kong
29.11.17רשת קוסמטיקה בפריסה עולמית. סטודיו קרן מזור אחראי לפיתוח הקונספט ותכנון החנויות. המותג שואב השראה מיצירות האמנות של הצייר סלוודור דאלי, החנויות מעוצבות ברוח האמן ויצירותיו תוך שימת דגש על ערכי המותג שמשדרים יוקרה וייחודיות אמנותית. -
עיצוב חנות מזון - גוטה גוטה
2.03.23פרויקט עיצוב של חנות מזון לגוטה גוטה - קצבייה|ירקנייה|מזווה ע"י סטודיו אינטו הרעיון העיקרי היה לתכנן חנות עמוסה, מלאה במוצרים ובמגוון מצד אחד, ומצד שני- לשמור על חוויה נעימה ולא צפופה שמזמינה להישאר. יצרנו שפה עיצובית אחידה לכלל חלקי החנות, שמשתנה מעט בהתאם לסוגי המחלקות, בשימוש בחיפויי קיר וריצוף משתנה, כדי לאפיין כל אזור בחנות. תכננו חנות שמותאמת ללקוחות השונים, ע״י איפיון מאוד מדויק של קהל היעד ושל המחלקות השונות, חשיבה על הפרטים הקטנ... -
עיצוב חנות - ארבעת סודות העיצוב הקמעונאי
9.02.21חנויות מסוימות עשויות למשוך את הקונים בזכות המוצרים שהם מציעים ללקוח.בדרך כלל אלו יהיו מוצרי חשמל או רהיטים, שהלקוח יאתר לצורך השוואת מחירים וכמובן לבחירת דגמים שמתאימים לצרכיו האינדיבידואליים.אך מה גורם לקונים להיכנס לחנות מסוימת, שסביבה ממוקמות חנויות נוספות, שמציעות את אותם המוצרים, או מוצרים מאותה הקטגוריה בדיוק? לפניכם הסודות לעיצוב חנות, שימשוך אליכם את הקונים וידוג אותם מהרחוב ישירות לתוך החנות.אורזים את המוצר בצורה מושכת ומפתהחשוב לזכור -... -
עיצוב למכון יופי בירושלים
16.09.13הסבה של משרד היי טק חיוור למתחם יופי וקוסמטיקה חדש וזוהר במושבה הגרמנית בירושלים. מתחם היופי "perssi" כולל חמישה חדרי טיפולים וחדר אחד ייחודי המיועד למשחקייה לילדים עם בייביסיטר צמודה. כשהתבקשתי לעצב את החלל , התרשמתי מאוד מהפוטנציאל המבני שלו שהיה מוסווה על ידי שטיח מוזנח, חלונות שבורים וחדרים אנמיים חסרי אופי. ראיתי לנכון להדגיש את המבניות היפה שנחבאת בו וזאת מבלי שייראה מוגזם, וזאת כמובן בהתאם לאופי המקום ,המשדר מקצועיות ויעילות . ובד... -
רהיטים מכילים בתוכם זכרונות
18.09.17רהיטים מכילים בתוכם זכרונות...לכל רהיט סיפור חיים משלו.חלק מהיופי של רהיט הוא הסנטימנט-הרגש שיש אליו.נכון שזה נשמע קצת שגעת מעצבים, אבל רהיט שיש לו היסטוריה, ההיסטוריה שלו היא חלק מהקסם.הכי קל ללכת לרכוש רהיט חדש, אבל האוצרות האמיתיים נמצאים בעצם בריהוט שאין לו תחליף וכמעט ואין שני לו.הרהיט עצמו כבר מגיע עם אופי והופך לפריט ייחודי שקיים רק אצלכם.זה יכול להיות כסא של סבתא או שידה שמצאתם או רכשתם בשוק הפשפשים... אפשרויות השיפוץ נרחבות בין אם לשפץ ל... -
ויפו – חנות הדגל בנמל תל-אביב
16.03.10... האינטראקטיבית, אשר נגישה גם לילדים וגם למבוגרים, שם מוקרנים הפרקים בסדרה וניתן לשחק במשחק מחשב, כדי להכיר מקרוב את הדמויות. בחנות, מגוון רחב של אמצעי תצוגה, אשר יוצרים פינות חמד ומוקדי עניין. יחסית לחלל הלא מאוד גדול של החנות, ניתן לומר שכל פיסת שטח בחנות נוצלה בצורה אופטימאלית, על מנת ליצור חוויה עשירה ומרתקת, עבור הילדים. תהליך העיצוב כלל חקירה מעמיקה של המותג ושל קהל היעד, ותהליך יצירה מרתק. גם רמת הפירוט וגימור בחנות הינה מהגבוהות ביותר.







