חיפוש - פרויקטים , חנויות , עיצוב חנויות מזון , רנו |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
DUBKIN עיצוב מעדנייה וקצבייה
24.01.22עיצוב לעסק משפחתי ותיק, פתיחת חלל גדול שמאגד את כל מוצרי העסק. קצבייה, חנות דגים ומעדנייה. העסק מטפח גם שירות אונליין לכן הדגש ששמנו בעיצוב החנות היה על חוויה אנושית וקהילתית. העיצוב חם ומזמין, כפרי ותעשייתי בו זמנית, משולב עם סוגי עץ שונים, ברזל ופח שחור. לקוח: אחים דובקין גודל: 100 מ״ר מיקום: מושב תקומה צילום: מאור מויאל -
עיצוב סופרמקט סי-מרקט באילת
10.09.14החנות מוכרת מגוון רחב מאד של מוצרים ,מקטגוריות שונות - ביגוד,מוצרי ים ,מזון,גלישה,תיקים ,סנדויצ'ים וכד. על מנת שהלרוח יוכל להתמצא בחנות - חילקנו אותה לאיזורי - מזון ולא מזון - והדגשנו כל אחד מהם בצבע ומיקום שונים בחנות. -
פרויקט עיצוב חנות תבלינים וטבע
2.05.22... העיצובית החדשה שיצרנו למותג. מבחינת פלטת הצבעים, הקונטרסט הוא בין צבעי העץ החזקים לבין חומריות עדינה של אפור מעושן ונגיעה של צמחיה ירוקה ורעננה וצהוב עז. שילבנו שני סוגים של ריצוף, ריצוף פורצלן דמוי פרקט וריצוף מצויר עדין. הלכנו עד הסוף בבחירות של הריצוף, של החיפויים. שילבנו צורניות של קשתות, וטקסטורות מחוספסות, ולא חסכנו בפרטים. סוגי התאורה משתנים מאחר וישנם כמה מפלסי תקרה, מה שמייצר עניין ועומק מבחינת האור המלאכותי והטבעי שנכנס מבחוץ. -
פרויקט עיצוב קונדיטוריה
25.01.22...ת של החנות שקיבלה טיפול מיוחד שהבליט אותה משמעותית, וממשיכה את תוך החנות. העיצוב עדין, חם, מעורר תיאבון, עושה חשק ללקוחות לקנות, להמליץ לחברים ולחזור לעוד. כחלק מחווית הלקוח יצרנו קיר צילום אשר תפקידו לתפוס תשומת לב, לשמח את הלקוחות, ולייצר נוכחות ברשתות החברתיות. הצבעים, והחומרים נבחרו בקפידה, כל פינה בחנות קיבלה טיפול מיוחד על מנת להעניק את החוויה השלמה ללקוחות. לקוח: LAMANDE D’OR גודל: 20 מ״ר מיקום: נווה צדק, ת״א צילום: תמיר רוגובסקי -
עיצוב חנות מזון - גוטה גוטה
2.03.23פרויקט עיצוב של חנות מזון לגוטה גוטה - קצבייה|ירקנייה|מזווה ע"י סטודיו אינטו הרעיון העיקרי היה לתכנן חנות עמוסה, מלאה במוצרים ובמגוון מצד אחד, ומצד שני- לשמור על חוויה נעימה ולא צפופה שמזמינה להישאר. יצרנו שפה עיצובית אחידה לכלל חלקי החנות, שמשתנה מעט בהתאם לסוגי המחלקות, בשימוש בחיפויי קיר וריצוף משתנה, כדי לאפיין כל אזור בחנות. תכננו חנות שמותאמת ללקוחות השונים, ע״י איפיון מאוד מדויק של קהל היעד ושל המחלקות השונות, חשיבה על הפרטים הקטנ...