עיצוב חנות - ארבעת סודות העיצוב הקמעונאי
9.02.21
...ושי שהעיצוב מקדם. באריזת המוצר הכוונה היא לעיצוב במות תצוגה ועמדות המכירה, עיצוב חלון הראווה, הטמעת המיתוג בחלל העסק וכדו'. עיצוב חנות חכם מביא בחשבון את מה שהלקוח רוצה לראות ומציג לו את זה באופן שלא יוכל להתעלם ממנו.יוצרים מסלול רכישה או תנועה מעגלית להובלה חכמה של הלקוח במרחבמסלול רכישה לוקח את הלקוח למסע ברחבי החנות כולה. עיצוב חנות חייב לקחת בחשבון את מסלול הרכישה, ועל פיו לקבוע את מיקום המוצרים, מיקום עמדת המכירה וכל יתר המרכיבים של החנות.בע...