הדמיות ממוחשבות וסרטי תדמית כדרך שיווקית לאדריכלים
12.08.12
...מונה אחת שווה אלף מילים" ו"אני אאמין בזה כשאני אראה את זה במו עיני". הכל נכון אבל כיצד אדריכלים ומעצבי פנים יכולים להשתמש בהדמיות ממוחשבות וסרטי תדמית כאמצעי לשיווק שירותיהם? מה תוכלו לעשות בעזרת הדמיות ממוחשבות וסרטי תדמית?•סיור וירטואלי – אנשים רבים מדמיינים בעיני רוחם כיצד ייראה הבית המושלם, עליו הם חלמו מאז ומתמיד. אך גם לאחר פירוט החלום באוזני האדריכל, פעמים רבות הלקוח אינו יכול לראות את הדמיון בין החלום שלו לשרטוט על גבי הנייר. תכנות לביצוע...