חיפוש - פרטי בנין , חדשות , עמותת מרחב , רנו , תערוכה |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אדריכלות והיומיום - תערוכה חדשה בגלריה בבית האדריכ
22.06.17... חוזר על עצמו כייחודי, האם אדריכלות יכולה לתכנן עבור היומיום? בתערוכה אדריכלות והיומיום מציגים שני אמנים הפועלים מתוך היומיום: דוד חברוני ונעמה רוט.עבודתם, המוצגת על חזית בית האדריכל ובחלל הגלריה, מתארת מרחב ומציעה מקום של סקרנות והתבוננות העומד מול המוחלטות של הדימוי האדריכלי. החומר שאותו מצלם חברוני הוא החומר שבו מפסלת רוט. התערוכה מלווה בקטלוג בעריכת ערן איזנהמר, שעוסק בקשר שבין האדריכלות ליומיום, וכולל ראיונות עם האדריכלים ערן טמיר-טאוויל, רו... -
מרחב 2011 – יוצאים אל הכלל
22.06.11תערוכה חדשה בגלריה בבית האדריכל, רחוב המגדלור 15, יפו פתיחה חגיגית: יום חמישי, 30.6.2011, בשעה 20:00 במסגרת אירועי הלילה הלבן בתל אביב יפו אוצרות: אדריכליות ורד פלוק ושירה נוי גורן תערוכת מרחב 2011 – יוצאים אל הכלל מציעה פריזמה ציבורית להתבוננות ודיון באדריכלות ישראלית עכשווית. באמצעות עשרים ואחד פרויקטים נבחרים מרחבי הארץ, בנויים ופתוחים, מגוונים בהיקפם ובייעודם, עוסקת התערוכה בחיפוש אחר חריגתו של המעשה האדריכלי היחידני והקונקרטי מתחו... -
אואזיס - תחנות דלק בישראל
27.02.14...צובית לתחנות הדלק הנוזלי.מתחנות שהן סככה וקיוסק, אולי פונדק צנוע בלב המדבר, לתחנות שהמוטיב הקמעונאי בהן עולה על התחנה - תפעולית ואדריכלית - והופך אותה למרכז קניות ובילוי בזעיר אנפין, כדוגמת תחנת פז בכביש החוף בתכנון י.י. גרנות.מתחנות עירונית שעיצובן הייחודי מהווה סימן קריאה על רקע העיר הסואנת – כדוגמת התחנה ברחוב שונצינו בתל-אביב שתכננו בר-אל אדריכלים ועד לתחנות של מזור –פירשט היוצרות מרחב לעצירה והשתהות – סימבולי וממשי - לאורך המסלול הארוך... -
פרויקט ארגמן - יואב מאירי
6.01.13יום רביעי, 16 ינואר 2013, 20:00בית האדריכל, המגדלור 15 יפוערב עיון לרגל פתיחת התערוכה פרויקט ארגמןבהשתתפות: פרופ' אדריכל רם כרמי - חתן פרס ישראל לאדריכלות, תכנן לאורך 60 שנות עבודתו פרויקטים רבים ושנויים במחלוקת אך כאלה שלא נעדרה מהם היצירתיות והחזון החברתי. מפעל ארגמן ביבנה היה אחת מעבודותיו הראשונות. לאחרונה השלים את חידוש בניין תיאטרון הבימה בתל אביב. פרופ' אדריכל צבי אפרת - ראש המחלקה לאדריכלות בבצלאל לשעבר וכיום מרצה בכיר. אצר את התערוכה ופ...







