__img__
כותבת נעמה ריבה ב-XNET: "כמעט כל מאמר אקדמי ובלוג על תחבורה בת קיימא מציג כתמונה פותחת רחוב סואן ומפויח שצולם אי-שם בשנות ה-70. התמונה מזכירה שהיו צריכים לעבור ארבעה עשורים של שימוש חסר תקנה ב

הפרויקט החדש, הוא אולי סנונית ראשונה ושונה מסוגה, במאבק על המרחב להולכי הרגל ורוכבי האופניים בעיר. זאת בהיותו "דוגמה נדירה למבנה מגורים שהוא ירוק באמת: הוא קרוב לעיר ולא מוסיף אפילו חניה אחת, ולכן ייאלצו דייריו ומבקריו להשתמש בתחבורה ציבורית, באופניים או ברגליהם כדי להגיע אליו".
המאבק הקורם עור וגידים בקרב תושבי רמת אביב, מתוך הבהלה מ"מאות הסטודנטים אשר עומדים להסתובב בשכונה ולתפוס מקומות חניה פנויים", הוא עקר מיסודו. השאלה האמיתית שצריכה להישאל כאן היא מתי (ועל ידי מי) תורם הכפפה באמת, לטובת הדרה וצמצום של התנועה הארבע-גלגלית מהעיר על ידי סנקציות/תגמולים מחד, ופיתוח מושכל ומדויק של תחבורה ציבורית רגלית ודו-גלגלית מאידך.
מומלץ לקרוא גם את תגובתו של רענן שקד, הוא כבר לא בעד דיור בר-השגה (: