מכתב גלוי ללקוח

"הבהרתי לך ביום שהתחלנו לטפל בתכנון, שאם אתה מפקיד אצלי פרויקט לתכנון, אך אתה לא משאיר לי טלפון של איש קשר (מאכער) שיכול לדחוף את הפרויקט במסדרונות ועדות התכנון, הרי שזה כאילו ניסית להתקבל לפקולטה לרפואה ללא תעודת בגרות. שנית, ואני הפעם מאריך בתשובתי כדי שלא אצטרך כל שנה להתנצל או להסביר מחדש, אל תצפה לעולם לתשובת הרשויות בטלפון - ובמיוחד לא בחול מועדי ישראל, או בסמוך למועדים אלה, כלומר שבוע שבועיים לפני או אחרי(...) תוסיף לכך את השעות והימים שבהם לא עונים לטלפונים הרגילים של הוועדות (בוועדה הארצית עונים אבל בדרך כלל בשלילה, במחוזיות ברובן לא עונים ובוועדות המקומיות תפוס לעולם)".
הקטע הזה לקוח ממאמר מעולה שכתב בדה-מרקר הסופר אבי גולדברג, עורך דין לשעבר שעסק בתחום הנדל"ן ומאז פרישתו הוציא מספר ספרים, האחרון שבהם "חוף בלי ים".

מבריק, מגוחך, עצוב וכל כך נכון... לכו תקראו.מכתב גלוי ללקוח

תגובות