עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה

חנות אהבה ים המלח , אילת
בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה.

החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום חלקיו.

בקיר המרכזי החולש על כל החנות קיימת חלוקה פיזית וגרפית לארבעה קטגוריות MUD, PLANT, WATER, SALT, אלה הן ארבעת הקטגוריות או ארבעת הסדרות מהן מורכבים כל מוצרי הקוסמטיקה של חברת אהבה.
בעיצוב החנות בחרתי לתת מקום רב לחלוקה זו התורמת מאד לבהירות והבנת הקונספט המיתוגי החדש. מעבר לכך ארבעת האלמנטים הגרפיים עוזרים ליצור תחושה של חנות טבעית עם חיבור חזק לאדמה ולאוצרותיה.

גם בעיצוב הבמות המידוף והרהיטים בחנות, השתמשתי בחומרים טבעיים עם נוכחות חזקה של עץ - בעיקר אלון ואגוז אפריקאי. יש דגש רב על תכנון התאורה שיוצרת תחושה נעימה והרמונית בחלל. תחושה זו מחוזקת עי שורה של מאווררים בעיצוב של פעם ובצבעי חלודה הפרושים לאורך שדרת החנות ומסתובבים באיטיות נונשלנטית. המאווררים מוסיפים תנועה ועניין לחלל.

קשת הצבעים בחנות נוטה לגוונים של חום ובז שתואמים את הקונספט הטבעי ומתחברים למוצרים ולמיתוג של חב אהבה. אחת ההחלטות החשובות ביותר בעיצוב החנות, היו לצבוע את הקיר האחורי בצבע ירוק עז. הקיר האחורי ,הירוק ,שובר את המונוכרומטיות ונותן רקע וצבע לכל החנות, הצבע הירוק התברר כאלמנט שמושך אנשים פנימה.
החלטה חשובה נוספת היתה לשלב צבע ירוק ברהיטי העץ. הצבע הירוק שהשתמשתי בו בנגיעות במשולב בריהוט,נראה בוהק ,כמעט על סף המזעזע כשלעצמו. אולם כשמשתמשים בו במשורה בשילוב עם טקסטורת העץ, גורם ליצירת שפה ייחודית ושונה שעוברת כחוט השני בכל החנות.

עיצוב ותכנון חנות: סטודיו אריק לוי
ניהול ואסטרטגיה: דהשופ
ייעוץ אדריכלי : חגי דורון
יועץ תאורה : צח כהן
ביצוע נגרות: נגריית חלפון

מציגי הפרויקט

  • סטודיו אריק לוי
  • קליק לחיוג: 0542544636
  • טלפון:
    0542544636הצג
  • כתובת:
    עוגב 3 פרדס חנה כרכור
  • אתר:
    הצג

תגובות