חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , בית מלון , שימור |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
יום עיון - שימור המורשת התרבותית של יפו
3.05.11מוזיאון יפו לעתיקות, מפרץ שלמה 10 יפו (מפה) 12 מאי 2011 רשות העתיקות, החברה לפיתוח יפו העתיקה, המישלמה ליפו, המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל ועמותת אדריכלים בישראל מזמינים אתכם ליום עיון בנושא "שימור המורשת התרבותית של יפו לדורות הבאים". על סדר היום: 08:30-09:00 - התכנסות וכיבוד קל 9:00 – דברי פתיחה - מר כמיל סארי, מנהל המחלקה לפיקוח, מחקר ומדיניות שימור, מינהל שימור - רשות העתיקות 09:00 - דברי ברכה מר ירון קליין - מנכ"ל החברה לפיתוח... -
תקרה מתוחה במכון ויצמן
13.06.12עבודתנו במכון ויצמן רחובות היוותה חלק מפרויקט שימור שנעשה באתר, במבנה המקורי השתמשו בקונסטרוקצית פלדה וגישרי פלדה דבר הגורם לתנודות המבנה ולא מאפשר שימוש בחומרים כמו גבס וזאת בשל החשש לסדקים. בפרויקט זה השתמשנו באריגי הבד האקוסטי שהינו גמיש, אלסטי, ובעל מפתח רוחב של 5 מ'ר, בעזרתו חיפינו את התקרה במינימום תפרים וקווי חלוקה,בתקרה הנוכחית שולבו גם גופי תאורה . ובסופו של דבר התקבלה תקרה מחודשת ,יוקרתית, ובמינימום זמן. -
תפקיד השימור בהתחדשות עירונית
29.12.11...והה יותר של שיקום מבנה לשימור ודחיקת אוכלוסיה ותיקה לטובת אוכלוסיה חזקה כלכלית (ציטוטים מהכתבה): "אי אפשר להיתמם, זה מייקר. קשה עדיין לכמת איזה ערך יש לבניין אחרי שעושים את השימור, אבל אנשים מחפשים אווירה, אנשים מחפשים לבוא לבית מלון שהרצפה שלו מצויירת. אפשר לקחת יותר כסף - על הרצפה.באופן כללי, כיוון שמדובר בהוצאות יותר גבוהות מהרגיל, בדרך כלל מי שמתעניין בשימור הוא מי שיש לו יכולת לממש את זה. כך היה למשל בוואדי סאליב - האוכלוסיה היתה חלשה ועזבה ... -
קולנוע מוגרבי - להיות אופנתי ולהפסיד הזדמנות
11.01.12....כיכר עירונית, עם תנועת אדם מוגברת, כיכר קטנה, חדשה במתנה לעיר - מסוג הכיכרות שחסרות ביותר בתל אביב.4.בית מלון - ת"א זקוקה נואשות לעוד מלונאות.5.מגדל - כן כן, מגדל זה אמצעי אדיר ליצירת זהות עירונית חזקה עבור מקום עירוני.כרגיל, גם אנחנו מצטרפים לדעתו של דניאל. קולנוע מוגרבי היה סמל ואייקון. אפילו בול הוצא בזמנו בסדרת בתי הקולנוע של השירות הבולאי. לאסור על בניית מגדל במקום שאפילו תכנית השימור אישרה... זו אינה רק החמצת הזדמנות, זו פשוט איוולת. -
כנס העסקים השלישי של הבנייה והנדל"ן
25.12.11...נס המעוניינים בחשיפה 11:45 הפסקה לנטוורקינג הגר מגן - מרכז המעצבים הישראלי - אסטרטגיות שימור לקוחות פוטנציאליים מה ניתן וכדאי לעשות עם לקוחות שלא סגרו עסקה. מדוע חשוב ליצור קשר מתמשך עם לקוח שלא רכש מוצר / שירות מהעסק שלנו? כיצד גורמים ללקוח פוטנציאלי להפוך ללקוח נאמן שמייצר לנו הכנסה שוטפת והאם קיים בעסק שלי "אוצר" שאני לא יודע עליו? הצגת משתתפי הכנס המעוניינים בחשיפה 13:15 דברי סיכום13:30 סיום הכנס הכנסו מכאן להרשמה ופרטים נוספים.