חיפוש - פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , בן ממשיך , נוספת |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תכנון בית ים-תיכוני בקיבוץ
15.02.11...ית תוכנן למשפחה בעלת 5 נפשות בקיבוץ בהפרטה. העיצוב האדריכלי החזותי של הבית מושפע מהמוטיב של בית ים-תיכוני יווני, אך תכנון הפנים הנו בעיצוב עכשווי, ויש בו הפרדה ברורה בין הציבורי לפרטי, תוך שמירה על מערך פונקציונאלי של תנועה בין החללים וארגון החללים. הבית כולו בעל 4 חדרים - חדר מגורים, חדר שינה הורים עם מקסימום פרטיות, 3 חדרי שינה לילדים, וחדר עבודה המאפשר גם הלנה. כמו כן תוכננו מספר מרפסות המקיפות את הבית בקומת הקרקע, וניצול הגג למרפסת נוספת. -
תכנון וילה - הרחבה במושב
5.01.11בית משפחת תורג'מן, מושב מבוא ביתר תכנון וילה דו-קומתית - שיתוף פעולה עם המתכננת מירב אליהו. תכנון מירב אליהו. וילה דו קומתית, הצופה על נוף הרי ירושלים. הוילה תוכננה במגרש המיועד 'לבן ממשיך' במושב, תוך התחשבות בצרכי הלקוח: אפשרות למגורים במבנה בשתי יחידות דיור נפרדות ובשתי קומות נפרדות. דרישה נוספת הייתה שמירה על חזית קדמית צרה, המטשטשת את תפיסת גודל המבנה. במבנה זה ניתנה חשיבות רבה תכנון לכיווני הרוח במקום ובאור הטבעי, כדי לחסוך באנרג... -
עיצוב בית פרטי בדלית אל כרמל
22.06.16...שחקים נמצאים חצי קומה מעל קומת הכניסה. בקומה העליונה ממוקמת סווטת הורים עם חדר מקלחת מרווח וחדר ארונות גדול. קומה נוספת נועדה לפינת ישיבה למשפחה סביב אח עצים וחדר אוכל רשמי. בקומה הכי תחתונה מתוכנן לשמש כפינת פנאי עם שולחן סנוקר, בר וקולנוע ביתי לביצוע בהמשך. בכל הבית נעשה שימוש באותם גוונים וחומרים, מלבן שבור, וניל עם נגיעות של עץ, כדי ליצור המשכיות ולקשר בין מפלסים השונים. טקסטורות וצבעים נכנסו בטקסטיל והעניקו לבית מראה יותר צעיר ומודרני. -
בית בטבע
22.06.15...מטבח לפינת האוכל ממשיך את תפיסת הגדרת המקום מרחיב את משטח העבודה ומאפשר ישיבה מצידו השני. יחידה שינה נפרדת (גם היא בעלת צורת מלבן שלם) ממוקמת בקומה השנייה מעל צלע אחת של L אגף המגורים. מעבר ליתרונות המעשיים של יח' שינה נוספת בנפרד, העשירה הקומה את החוויה הפנימית של הבית, וביחד עם מרפסת עץ הפונה לנוף הפכה לאלמנט הפיזי המשמעותי ביותר באגפי הבית. חומרי הגמר ועיצוב פנים. בחירת חומרי הגמר למעטפת החוץ והפנים המשיכה את התפיסה של פשטות וטבעי... -
תכנון בית פרטי - וילה
29.03.16... גם פיתרון לצורת המגרש הטרפזית והביאה לניצול מקסימאלי שלו. קיר הסלון מתחיל מהנקודה הכי קיצונית האפשרית בטרפז ונמשך "לתוך הבית" , אחריו בא קיר פינת האוכל בנסיגה של 70 ס"מ, ש"נמשך גם הוא לתוך הבית" ואחריו קיר המטבח שוב בנסיגה נוספת דומה ועד לקיר בחלק הקדמי של הבית, כך נוצרו שלושת החללים המרכזיים סלון, פ.אוכל ומטבח כשהם עוקבים זה אחר זה בקצב שווה,לכול אחד מהחללים הגדרה משלו ועם זאת הם פתוחים אחד לשני ופתוחים ומושכים את המבט לקיר האבן המגונן, שלוש...







