הקשר בין שיווק מספרה לאופי מעצב השיער
8.12.15
...ועיות של הספר. כשהמספרה שלך מדברת בעד עצמה ופונה לקהל היעד שלך, אתה מפעיל את חושי הלקוח ללא מילים, שכנוע או המלצה.
כשאשה נכנסת למוסך, בדרך כלל היא לא מרגישה בנוח – וברור שהיא אינה נמצאת במקומה הטבעי. כך גם גבר שנכנס לחנות הלבשה תחתונה של נשים - הסיבה לכך היא שהמקום אינו תואם את צרכיהם !
עקב ריבוי המספרות ישנה עליה בדרישות הלקוחות. הלקוח רוצה לקבל בטיפול במספרה סוג של פינוק, ועל בעל המספרה להקפיד על סגנון ועיצוב המספרה על מנת שהאווירה תהיה נ...