הקשר בין שיווק מספרה לאופי מעצב השיער


הקשר בין שיווק מספרה לאופי מעצב השיער הינו הדוק ביותר. מספרה מעוצבת ויפה מעידה בד"כ על הטעם האסטטי והמקצועיות של הספר. כשהמספרה שלך מדברת בעד עצמה ופונה לקהל היעד שלך, אתה מפעיל את חושי הלקוח ללא מילים, שכנוע או המלצה.


כשאשה נכנסת למוסך, בדרך כלל היא לא מרגישה בנוח – וברור שהיא אינה נמצאת במקומה הטבעי. כך גם גבר שנכנס לחנות הלבשה תחתונה של נשים - הסיבה לכך היא שהמקום אינו תואם את צרכיהם !


עקב ריבוי המספרות ישנה עליה בדרישות הלקוחות. הלקוח רוצה לקבל בטיפול במספרה סוג של פינוק, ועל בעל המספרה להקפיד על סגנון ועיצוב המספרה על מנת שהאווירה תהיה נעימה ביותר ותהיה מקום שרוצים לחזור אליו. על ידי עיצוב נכון של סביבת העבודה שלך, אתה יכול להעביר ללקוח מסר שאתה מבין אותו, ושאתה יכעיצוב מספרה ברעננהול לספק לו את ה"מוצר" שבו הוא מעוניין – במקרה זה את ה"לוק" – התספורת המתאימה לו ביותר.

בנוסף יש לבחון את נוחות העבודה של הספר תוך כדי התחשבות בסדר היום העמוס שלו. במספרה חשוב מאוד להקפיד על הסדר והניקיון.


המוצרים והמכשירים צריכים להיות זמינים,ומיקום צריך להיות מאוד ברור כדי שמעצב השיער יידע היכן להניח אותם ועדיין המספרה תראה מסודרת ונקייה בזמן עבודתו. תיקים ומעילים של לקוחות שמפוזרים במספרה יכולים ליצור מראה מבולגן – ועל כך צריך לתת את הדעת עוד בשלב התכנון הראשוני. כדי שהלקוחות יוכלו לשבת ולשתות כוס קפה בזמן שהספר מתעכב עם לקוחות אחרים, יש צורך לתכנן נכון את פינת ההמתנה – כך שתהיה אינטימית ונוחה, ושהקירות סביבה יהיו מעניינים. ניתן אף לחשוב בצורה אסטרטגית ולמקם את עמדת מכית מוצרי השיער ליד – וכך להגדיל את הרווחים.


*כדאי תמיד לזכור – שכשמדובר בעסק הפונה בעיקר לנשים  - ההתייחסות לפרטים הקטנים היא חשובה ביותר!


גם לתאורה במספרות יש תפקיד מאוד חשוב. מיקום התאורה  ביחס לראי יכול להשפיע על הרגשתו של הלקוח, לדוגמא אם התאורה מונחת משני צדי הראי והגוון שלה הוא חמים – התספורת תראה הרבה יותר טוב.


כשאתה עומד לפתוח מספרה חדשה/לשפץ מקום קיים, מומלץ להפגש עם מעצב/ת פנים בעל נסיון בתחום המספרות. כך תוכל לחסוך בטעויות , כסף וזמן  - ולמקסם את הפוטניצאל של חלל המספרה שלך.


המאמר באדיבות

  • ליאורה פרידמן
  • קליק לחיוג: 0543091812
  • טלפון:
    0543091812
  • כתובת:
    תל-אביב
  • אתר:

תגובות