חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חנויות |1| - דף 5
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב טוב לא קשור בסגנון שתבחרו
25.12.16עיצוב טוב לא קשור בסגנון שתבחרו. יש המעדיפים סגנון מודרני עם קווים ישרים, ללא קישוטים, עם אלמנטים ממתכת וזכוכית ובצבעי שחור לבן ואפור, אחרים מעדיפים סגנון הרבה יותר חם או סגנון כפרי המכתיב שימוש ברהיטי עץ מלא, שטיחים פרסיים, תמונות צבעוניות על הקירות וכדומה. יש המעדיפים סגנון מינימליסטי המכתיב השארת חלל רחב ופנוי ללא אלמנטים רבים, עם דגש על תאורה מיוחדת וגווני קירות מאד מיוחדים. לא משנה מה הסגנון שתבחרו, אלא איך תוציאו אותו לפועל.מילת המפתח היא ה... -
עיצוב חנות נעליים בחולון
30.10.11החנות מעוצבת בקו נקי ומרענן תוך שימת דגש על מרכז החנות. הרעיון המרכזי היה עיצוב שדרת נעלים יוקרתית בתוך החנות אשר יוצרת תחושה אסתטית ומשדרת אווירת עומק בחלל. שילוב של חומרים מעניינים ואסתטיים לעין. -
הכניסה הביתה
11.03.16כאשר אנו נכנסים הביתה קורה לנו משהו רגשי – אנחנו עוברים מהעולם שבחוץ לתחום הפרטיאישי שלנו. עוברים ממקום בו אנחנו פגיעים – אל מקום המגן עלינו .בעבר, כשהסכנות בחוץ היו רבות עוד יותר, כניסה לבית הייתה בעלת חשיבות מרובה.הכניסה לבית סיפקה גם הגנה ממשית בפני אויבים ובפני פגעי מזג האוויר .שני האספקטים – הרושם והגנה – הביאו לכך שהכניסה לבית הייתה מודגשת וחשובה.אזור זה תוכנן ועוצב בקפידה רבה -שדירות עצים ארוכות, גינות קדמיות מרהיבות, מדרגות מרשימות, דלתות... -
אביזרי תצוגה ממותגים
11.03.12בדף זה העלתי מבחר של אביזרי תצוגה ממותגים שתוכננו ויוצרנו עי הסטודיו. אביזרי התצוגה, האיבזור והסטיילינג הם חלק בלתי נפרד מסביבת המכירה, הם מספרים את סיפורו של המותג,מדגישים את יתרונותיו על פני מוצרים מתחרים,ומעצימים את חווית הקניה. בחנות קמעונאית, לא ניתן כמעט להפריד בין הארכיטקטורה לבין הריהוט ואביזרי התצוגה. -
עיצוב פנים לחנות
22.02.18החנות שלכם צריכה רענון? אתם מקימים עסק חדש ומבינים שעיצוב החנות הוא קריטי להצלחתה? אנחנו כאן במיוחד בשבילכם, אנו מתמחים בעיצוב פנים לחנויות מגוונות. נשמח להציג לכם את מגוון העבודות שלנו, חנויות שעיצבנו בעבר וכמובן להציע לכם עיצוב שיהפוך את החנות שלכם מעוד חנות לחנות מגניבה שהלקוחות מדברים עליה בכל מקום. פנו אלינו לשיחת ייעוץ לקבלת הצעה ראשונית לא מחייבת בהתאם לתקציב שלכם! -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
ELEVATIONE Hong Kong
29.11.17רשת קוסמטיקה בפריסה עולמית. סטודיו קרן מזור אחראי לפיתוח הקונספט ותכנון החנויות. המותג שואב השראה מיצירות האמנות של הצייר סלוודור דאלי, החנויות מעוצבות ברוח האמן ויצירותיו תוך שימת דגש על ערכי המותג שמשדרים יוקרה וייחודיות אמנותית. -
פט פוינט – חנות חיות בתל-אביב
16.03.10חנות חיות ברח' החשמונאים, אשר מתפקדת כ-"סופר-מרקט" לחיות. בפרויקט נדרש היה למתג את קירות החנות כדי ליצור אווירת קנייה, ולחזק את תדמית המותג. הקירות נעטפו בגרפיקות צבעוניות בסגנון STREET אשר מתקשרות עם הלקוח בכל מקום שבו הוא שוהה בחנות. כל אזור בחנות מתאפיין בגרפיקה אחרת, אשר מותאמת למוצרים הנמכרים באותו אזור. -
עיצוב חנות -"חנות קפה" רחובות
23.03.14לאחר כעשרים שנה עמד בדיוק באותו המקום חנות קפה שמכר פולי קפה ללקוחות פרטיים.. עיצוב החנות החדש כלל הגשת סקיצות רעיוניות, בניית תקציב, מציאת אנשי מקצוע, ליווי תהליך הבנייה ורכישת ציוד נלווה. בסופו של התהליך היה זה יום מרגש שפתחנו את החנות וריח הקפה עלה לאוויר ואנשים החלו לזרום פנימה, תוך חיוך על הפנים והעלת זכרונות.. שנה וחצי מאוחר יותר .. דלת החנות לא נסגרת לרגע.. לא רק שקפה זה דבר מאוד ממכר ..אלא שהלקוחות מאוד נהנים להיכנס למקום צבעונ... -
מכון ובית ספר לבניית ציפורניים
1.01.18הבקשה של הלקוחה היה לעשות משהו יוקרתי אבל עם הרגשה חמה, נוחות עם עיצוב. לתת תחושה שירצו כל הזמן לחזור ולהיות בחלל הזה, להרגיש פתיחות ונגישות -
עיצוב מסעדה
25.09.18מסעדה מעוצבת בסגנון מודרני צרפתי. החומרים הנבחרים הם חומרים טבעיים כמו עץ ומתכת. המקום מעוצב למסעדת ובר ,האוכל המוגש הוא אוכל אסיאתי וזה היה הרקע לעיצוב המקום במטרה ליצור חוויה שקטה נקיה וטבעית. לבחירת התאורה הינ חלק חשוב בתהךיך יצרית האווירה הנעימה גם כן. חלק מהריהוט והתאורה מעוצב במיוחד למקום בכדי להשלים את האפקט הייחודי. החוויה מתחילה מזמן הכניסה מהדלת הראשית וממשיכה באירוח, בבר ובמקומות הישיבה השונים. -
המטבח הוא לב ליבו של כל בית
10.02.16המטבח של ימינו כבר לא משמש לבישול בלבד, אלא הוא לב הבית, וככזה זוכה ליחס מיוחד ולעיצובים המשתלבים עם החללים האחרים בדירה.הרבה אנשים חולמים על המטבח שיהיה להם בבית, יש כאלו שמפנטזים על משטחים רחבי ידיים, על איחסון גדול, על אי באמצע. . .מבחינה פונקציונלית, המטבח הוא פס ייצור קטן- נכנסים אליו מצרכים, יוצא ממנו אוכל. מהיבטים אחרים, הוא סוג של סמל סטטוס, מקור גאווה לבית. בין אם מדובר באירוח , או בין אם מדובר בכוס הקפה הראשונה של היום – זה מתחיל ונגמר ... -
תפיסת המושג בטון
9.10.16התפיסה של המושג בטון, עברה גלגולים רבים, מחומר גלם שנתפס כמיועד לצורך בניית תשתיות ויסודות בלבד, חומר אפור שיש לחפות אותו באריחים, שהמראה שלו מעיד על עבודה שלא הסתיימה, על תהליך לא גמור, ובטח שלא אסתטי, למושג שמייצג חומר איכותי ועכשווי.בעשור האחרון עבר הבטון ממתחת לפני השטח, אל מעל פני השטח, והוא מכסה משטחים גדולים באין ספור עסקים, מבני תעשייה, לופטים ובתים פרטיים.למרות שצבעו האפור החלק הוא סמל לשיא האפנה הודות לטכנולוגיות מתקדמות ולפיתוחים חדשים... -
עיצוב ותכנון בוטיק אופנה
1.10.14בוטיק אופנה ממוקמם במרכז הכרמל חיפה. 42 מ"ר שתפקדו כמספרה. הקו המנחה היה: מינימליסטי ונקי על מנת לייצר רקע הולם לבגדים המיוחדים אותם מייבאת בעלת הבית.במרכז החלל נמצא ארון החשמל המרכזי של הבניין והיה עלינו למצוא פתרון לכך. יצרנו 2 עמודים (אחד בכל צד)המשמשים לאחסון ותצוגה ומצד שני הסוואה לארון החשמל. כמו כן העמודים מחלקים את הבוטיק ל-2 חללים מרכזיים, תצוגה בחלל הקידמי ותאי הלבשה, אקססוריז ותשלום בחלקו האחורי של הבוטיק.פלטת הצבעים הנבחרה משדרת רכות...







