חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , מכירה , עיצוב חנות |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב מחלקת יינות
10.09.14עיצוב מחלקת יינות. שילוב של קשתות בנגרות המשתלבות אחת בשנייה. -
עיצוב סופרמקט סי-מרקט באילת
10.09.14החנות מוכרת מגוון רחב מאד של מוצרים ,מקטגוריות שונות - ביגוד,מוצרי ים ,מזון,גלישה,תיקים ,סנדויצ'ים וכד. על מנת שהלרוח יוכל להתמצא בחנות - חילקנו אותה לאיזורי - מזון ולא מזון - והדגשנו כל אחד מהם בצבע ומיקום שונים בחנות. -
עיצוב חנות - ארבעת סודות העיצוב הקמעונאי
9.02.21... ומפתהחשוב לזכור - עיצוב חנות הוא פונקציה של אריזה נכונה. כשמציגים את המוצר באריזה מפתה הלקוח פשוט נמשך אליה באופן טבעי, למראה, לצליל, לצבע, לריח וכל גירוי חושי שהעיצוב מקדם. באריזת המוצר הכוונה היא לעיצוב במות תצוגה ועמדות המכירה, עיצוב חלון הראווה, הטמעת המיתוג בחלל העסק וכדו'. עיצוב חנות חכם מביא בחשבון את מה שהלקוח רוצה לראות ומציג לו את זה באופן שלא יוכל להתעלם ממנו.יוצרים מסלול רכישה או תנועה מעגלית להובלה חכמה של הלקוח במרחבמסלול רכישה לוק... -
טאטמי ישראל - עיצוב אולם מכירה
10.11.15... עדינה. האריחים משמשים כריצוף מסורתי ביפן במשך אלפי שנים, ולהם מראה, תחושה וניחוח יחודיים. בחרנו בעיצוב אולם תצוגה בקווים נקיים בהשראת האסתטיקה היפנית, אשר מהווה רקע שקט ומאוזן לתצוגת המוצר. בחלל הכניסה מוצבים מטבחון, דלפק מכירה ופינה לחליצת נעליים. בחלל התצוגה פרוסות מחצלות הטאטמי באופן מסורתי ומכתיבות מקצב מאופק ואסתטיקה גאומטרית. מחשבה רבה הושקעה בבחירת חומרי הבניה והחומרים ליחידות הריהוט השונות. דגש הושם על בחירת חומרים טבעיים אשר נשארו... -
בוטיק קטן ומדליק במתחם שרונה.
31.07.14... בחרו המשווקים של חברת OPI - יצרנית הענק הבין-לאומית למוצרי טיפוח ובניית ציפורניים ,לקבוע את ביתם החדש. בוטיק המניקור והחנות נמצאים במבנה בן 2 קומות בתוך חלל בגודל 4/4 מ"ר בסך הכל. הבוטיק כולל שתי עמדות טיפול ואזור תצוגה ומכירה-הכל בתוך חלל קטנטן ומדליק. קירות החדר עוטרו בציורי קיר מרהיבים ששוחזרו בקפדנות במשך שבועות. עיצוב החלל הקטן דרש מידה של יצירתיות בכדי להכיל את כל הפונקציות שהוגדרו עי הלקוח מבלי ליצור עומס, ובאופן שגם יתקשר ויתן כבוד... -
עיצוב חנויות
13.03.18סטודיו A.L Design House מתמחה בעיצוב חנויות וחללי מסחר כגון מסעדות, בתי מלון ועוד. הייחודיות של העיצוב המסחרי היא הכח שלו להפוך כל מכירה לקלה יותר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה ללקוח החנות. בעזרת מיקום נכון של המוצרים, ניצול נכון של חלל התצוגה ובחירת מסרים וצבעים נכונים, אנו יודעים לשדרג את חווית הקניה ולדאוג להגדלת סיכויי המכירה. פעם חשבתם בתור בעלי חנות כמה מוצרים להציג? איזה דגמים? איפה למקם אותם? איך לצבוע את הקיר? תמיד תזכרו, יפה ז... -
התכשיט של שרונה
23.09.14... הקיר המקוריים, המעקות, הפתחים ודלתות העץ וכן הרצפה. האתגר העיצובי היה ליצור חנות עכשווית ומודרנית המכבדת את העיצוב המקורי של המקום תוך מתן מענה לצרכים ולרצונות של הלקוח – אחסון התכשיטים בכספות, עמדות תצוגה, פינת המתנה ועמדת מכירה. תקרת החנות חופתה בתקרת גבס שאפשרה התקנת גופי תאורה שהיו חשובים מאוד לתצוגה נאותה של התכשיטים. הריהוט תוכנן ונבנה בקפידה כדי לא לגנוב את הפוקוס מאבני החן העיקריות בחנות הן בהיבט הצורני והן בהיבט החומר. ארונות התצוגה ... -
טיפים לעיצוב אולם תצוגה
23.11.17...ליצור מסע דרך סיפור …. לסווג את המוצרים שלך למחלקות, ומקטעים…תחילת המסע של הלקוח שלך עם המוצרים הפופולריים ביותר שלך, ולאחר מכן להוביל אותו דרך מחלקות אחרות הקשורות לפריטים ישנים יותרולסיים את המסע ליד דלפק המכירה :הקופה . הובלה שמובילה באופן טבעי וזורם .הובלה בא תוכל לגרות את העין של הלקוח לפרטים ולמה שתרצה שיקנה גם אם לא חשב על זה . לחוות מוצרים באופן מלא מגע-אפשר ללקוח שלך אינטרקציה ומגע עם המוצר ככל שיחוש אותו כך יוכל ... -
אחד על אחד הכירו את מיטל גפן
26.12.16...וגה למשקפיים. בחרנו להשתמש במניפת צבעים מינימלית ולהתמקד בשני צבעים עיקריים בחלל – לבן/שמנת בשילוב עם ירקרק, במטרה שישמשו רקע לנושא העיקרי בחנות והוא "המשקפיים". פרטי הנגרות שעוצבו ונתפרו במיוחד לחנות כוללים קיר כח שבגב חלל המכירה הבנוי מאם-די-אף אשר כל חלקיו חורצו במכונת לייזר עפ"י שרטוט מחשב ובו מידות מדויקות כמו גם קופסאות האם-די-אף שנחתכו בלייזר הולבשו והותאמו למיקומם המדויק. דלפק המכירה ו-2 ארוניות האחסון (המכילות 1050 מסגרות משקפיים ב-70 מג...