חיפוש - שונות , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , משרדים , קקל |1| - דף 11
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אולמי שדו - בראשית ופאר
10.11.14קומפלקס לאירועים בעפולה. תכנון ועיצוב פנים - חזית מבנה, לובי, משרדים ו-2 אולמות אירועים. -
בית הלבן
1.06.18בית פרטי משתי קומות במפלס הראשון יש יחידת דיור מכיוון כניסה לבית ומכיוון הכביש תיכנון לחנות, או משרדים, קומה מעל בית גדול מחולק למפלסים בהפרש לשלוש מדרגות שמחלק איזור שינה לאזור סלון ומטבח, הבית ממוקם בכפר נחף, -
אולם אירועים - אלמאס
4.11.12בתוך מבנה תעשייתי "האנגר" נולד מיזם almass - שפירושו יהלום. אולם אירועים בעכו , המשתרע על שטח 2,000 מ"ר במפלס אחד. הפרויקט כלל תכנון : אולם אירועים אחד הניתן לחלוקה, לובי, משרדים וסוויטות. -
מכון קוסמטיקה בפתח תקווה
17.05.16מכון קוסמטיקה פתח תקווה נתונים : מיקום גאוגרפי – פתח תקווה, שטח של 200 מ"ר. הצרכים: תכנון ועיצוב מכון קוסמטיקה שיכלול 6 חדרי טיפולים, 2 משרדים, חדר טלמרקטינג, חדר רחצה, מטבחון , פינת המתנה, דלפק קבלה וארונות אחסון למוצרים וצורכי משרד. קיבלתי חלל ריק לחלוטין ,חלק מהחלל בעל קווים ישרים וחלקו האחר קשתיים. בחרתי בחללים הגאומטריים לטובת חדרי הטיפולים, המשרדים וחדר הרחצה ובחלל הקשתי לטובת אזור הקבלה ופינת ההמתנה – החלל הציבורי בו פוגשות הלקוחות... -
מגדל עלית רמת גן
22.07.09פרויקט אקסקלוסיבי המתוכנן להיות המגדל הגבוה ביותר בישראל. בשיתוף עם משרד ארכיטקטוניקה שבמיאמי. הבניין בן ה-64 קומות יכלול: - משרדים. - מלון בוטיק (עם אוריינטציה עסקית) - ספא מפואר - מגורים.(כ-300 יחידות דיור) - מסחר. ממוקם בצומת עלית ברמת גן בסמיכות למפעל השוקולד ההיסטורי. שטח: 300 יח\"ד. 73,000 מ\"ר. +6 קומות מרתפים (37,000 מ\"ר) סה\"כ – מעל 100,000 מ\"ר שטח כולל. יזם: אזורים -
מבחר ציוריי אווירה
14.01.10בנוסף להיותי מעצבת פנים אני מציירת ציוריי אוירה לחללים הבאים: חדרי שינה, סלונים, פינות אוכל, משרדים, חנויות... מרבית ציוריי נעשים באקריל ובשמן. אתם מוזמנים להתרשם מציוריי אוירה נוספים באתר שלי (בקטגוריית גלריה). -
עיצוב פנים
24.01.19עיצוב פנים ייחודי על ידי מעצב פנים שחר פרנס אדריכלים אשר מתמחה באדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב משרדים ועיצוב חללים מסחריים. תכנון אדריכלי ועיצוב פנים הבית נעשה לאחר הבנת אורח חייו של הלקוח, על מנת שנוכל לתת מענה כהלכה לצרכיו וחלומותיו של הלקוח. -
משרד בהוד השרון
29.11.18הלקוח: עסק משפחתי שנותן תמיכה וציוד לחברות הייטק. בניין משרדים חדש בהוד השרון, הבנוי בסטנדרט בניה גבוה ומרשים. יש צורך לתת פרטיות לכל עובד במשרד, דרוש מחסן מאובטח, לצד הרגשה מסבירת פנים ללקוחות המגיעים למשרד. התקציב- מוגדר ומדויק, והלקוח- מבסוט! גם אני! :-) -
קוקה קולה- עיצוב המפעל
6.04.16הסטודיו עובד מזה מספר שנים עם חברת קוקה קולה- בבני-ברק,ומעצב מחדש עבורה משרדים, חדרי הנהלה, מלתחות, מרחבים במפעל וחדרי ישיבות. כאן נראים מלתחות העובדים במפעל. כל פנים המלתחות הישנות נהרס ותוכנן מחדש לרווחת העובדים ושמחתם. -
שיפוץ משרד Gofman Creative
15.02.16שיפוץ משרד הפרסום והמיתוג Gofman Creative השטח במ\"ר: 100 מ\"ר בבניין משרדים בבורסה בר\"ג תקציב : לא לפרסום עיצוב פנים: דנה שקד עיצוב משרד גופמן - סיפור הרקע דנה שקד ורוית גופמן נפגשו בתחילת שנות העשרים לחייהן, בהיותן סטודנטיות במכון הטכנולוגי בחולון. הן חלקו דירת 2 חדרים בדיזנגוף בזמן שדנה למדה עיצוב פנים ורוית תקשורת חזותית, ובאופן כללי ניסו להבין מה יהיו כשיהיו גדולות. כעשור לאחר מכן, רוית מזמינה את דנה לעצב עבורה את החלל ה... -
ELEVATIONE London Centre
5.11.17רשת קוסמטיקה בפריסה עולמית. סטודיו קרן מזור אחראי לפיתוח הקונספט ותכנון החנויות. המותג שואב השראה מיצירות האמנות של הצייר סלוודור דאלי ומאישיותו המיוחדת תוך שימת דגש על ערכי המותג שמשדרים יוקרה. מרכז הטיפולים ממוקם במרכז לונדון ומתפרס על 700 מ"ר בשתי קומות של בניין עתיק וכולל איזור קבלה והמתנה, חדרי טיפולים וייעוץ, משרדים ומרכז הדרכה. -
דירת בוטיק ביפו
29.06.16זוג לקוחות מקסימים הגיעו אלינו לסטודיו אחרי שרכשו את הדירה כדי לקבל עזרה בתכנון מטבח נכון לחלל הציבורי ולאבזר ולרהט את הדירה. שני צעירים שעשו עליה מהוואי לתל אביב, עובדים מהבית וצריכים משרדים ביתיים. הוא עוסק בתחום הסטרטאפ והיא עוסקת בתחום האופנה. כמו בכל פרויקט התחלנו את האפיון דרך היכרות מעמיקה יותר עם הזוג. פתחנו לוח השראה משותף בפינטרסט וגילינו זוג ססגוני, מלא בקסם וכמיהה למחוזות אותנטיים. היא גדלה בארה"ב והביאה השראה אורבנית יותר, משיכה לא... -
עיצוב משרדי "טופ תיק"
18.06.14חברת "טופ תיק " בעלת רשת חנויות ליבוא תיקי מותגים פנתה ל Studio Jules במטרה ליצור לה משרדים ייצוגיים .כחברה המיבאת מותגים בלעדיים היתה חשיבות לבעלי "טופ תיק" ליצור משרדים שייצגו את המותגים המיובאים לארץ. חשיבות גדולה בתהליך העצוב ניתנה להטמעת המיתוג הרישתי במשרדים בשני חללים מרכזיים: 1.אזור הקבלה: אזור הקבלה הוא למעשה הפנים של המשרד. הוא הרושם הראשוני, מכיוון שזהו האזור שמקבל את פניו של הלקוח. המטרה היתה לעצב את אזור הקבלה של המשרד בצור...