חיפוש - פרטי בנין , סימבולים / בלוקים , חדשות , משאבים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חלון , קנה מידה |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
סופר תוכנית מלאה
24.01.21תוכנית להגשה לרישיון עסק לדוגמא כולל חתכים דף ראשון -
בית עם מידות
18.06.21שירטוט של תוכנית וחתך של בית עם מידות וסימונים של גובה -
קווי מידה
21.01.25פונט ברור מגוון רחב של קני מידה מוגדרים במדויק -
חלון דינמי תכנית
22.05.23חלון דינמי בתכנית משתנה לפי מידה לבחירה -
חתך קיר בלוקים עם חלון
23.04.23חתך קיר בלוקים עם פתח וחלון מפורט לקנה מידה 1:5 -
window plan and secion
25.04.22חלון חזית חתך קנ"מ 1:20 כולל גיליון להדפסה לפי קנה מידה -
וילון מחולק לשתיים
17.01.21וילון מחולק לשתיים ברקע חלון זכוכית אפשר לעשות קופי ולהרחיב לכל מידה -
ללא גוף - פתיחת תערוכה
6.05.11...להתייחס לחלל קונקרטי. הוא מדגיש את הניתוק והניגוד בין הפנים האישי המבודד לבין הסביבה הבנויה, בין הגוף לחלל העוטף אותו. הארכיטקטורה ממשטרת את החלל, בתוכו היחיד מוקף סביבה מאורגנת ובנויה; עיר, רחוב, שכונה, מבנן, בית, דלת, חלון. כל אלו יוצרים הירארכיה של צורות, חומרים וקנה מידה שמגדירים אותנו, הופכים אותנו למי שאנחנו, אולם תמיד מנותקים, תמיד מחוץ לגופנו ולתחושתנו. ההתערבות בגלריה חותרת תחת הירארכיה זו ומנסה לגעת בצד האפור של הארכיטקטורה, ב... -
באר בקיבוץ | האדריכלות של מנחם באר - תערוכה
10.07.16...ון הוא אדריכל וגיאוגרף. אצר את התערוכות "עבודת צוות – האדריכלות של משרד נדלר נדלר ביקסון גיל, 2010-1946" ו"פופ כנעני, עדי סנד – עבודות מ-1999 עד 2015". עובד במשרד אדריכלים בתל אביב. זוכה פרס רכטר לאדריכל צעיר. כותב את הבלוג "חלון אחורי" ועיתונאי באתר האדריכלות Xnet ופרסם ספרים בתחום. הגלריה בבית האדריכל, המגדלור 15, יפו. שעות פתיחה: א', ב', ד', ה' 10:00-16:30, ג' 10:00-19:00טל' לתיאומים: 03-5188234.אירוע פתיחה19/7/16 יום שלישי 19:30· ... -
תערוכה - האדריכלות של מנחם באר
20.09.15...און בית אורי ורמי נחושתן, לאחר התערוכות "עבודת צוות – האדריכלות של משרד נדלר נדלר ביקסון גיל, 2010-1946" ו"פופ כנעני, עדי סנד – עבודות מ-1999 עד 2015". עובד במשרד אדריכלים בתל אביב. זוכה פרס רכטר לאדריכל צעיר. כותב את הבלוג "חלון אחורי" ועיתונאי באתר האדריכלות Xnet. על הצילום של עמרי טלמורסדרת העבודות שמציג עמרי טלמור בולטת בישירותה. הוא אינו מחפש זווית מבט ייחודית, מרהיבה ובלתי צפויה, אלא בוחר לצלם בזוית ישרה לחזית, הקיר או הבמה, בדומה לפורטרטים...