טיפול בהתנגדויות בעיצוב, אדריכלות והום סטיילינג
10.01.23
... ועדיין, עובדה שרבים מאיתנו לא יודעים לטפל בזה.הכלי הראשון והחשוב: תיאום ציפיות בהתחלה ובסוף.בכל שיחה, בכל פגישה שאני מקיימת יש פתיחה ויש סיום, כמו בכל סיפור טוב.לדוגמא: לקוחות שהגיעו אלי באחת הפגישות לעבור על סקיצות לתוכנית מטבח.אז כך מתחילה השיחה:"לפני שאראה לכם את התוכניות, אתם תפגשו היום 2 סקיצות שהכנתי עבורכם.אחרי שאציג את מבט העל, אציג לכם את החזיתות ולאחר מכן אתם תגידו למה התחברתם ולמה לא. וייתכן שתאהבו קצת מכל סקיצה ואנחנו נייצר סקיצה שלי...