חיפוש - חדשות , אומנות , קירו , רנו |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
השבוע יערך כנס חיבורים לאדריכלות ועיצוב פנים
12.03.23...השראה וחלוקת מתנה – כלי עבודה שיצרנו עבור משתתפות ומשתתפי הכנס. כלי שעוזר למעצבים, אדריכלים והום סטייליסטים לחבר לקוחות לצבעים שיצבעו את קירות בתיהם. בין לבין מחכה לנו מעגל משפחה וחברה פעילות יצירה הפגתית נייצר פאזל אומנותי שיחבר בין יושבי השולחן וביחד ניצור קיר אומנות משותף שייתרם לקהילה כל שולחן יקבל קוונס שאותו הוא ימלא בצבע ע"י הנחיה. בסיום הפעילות יתלו הקנווסים וייצרו תמונה בגודל של 200/200 ס“מ שאותה נתרום לקהילה. נכניס צבע וע... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17...וחות רואים את התוצאה כבר בהתחלה ע"י הדמיות ממוחשבות.איך הגעת לעסוק בתחום? אחרי שנים של עיסוק בתחומים אפורים כמו הדרכת תוכנות, הנהלת חשבונות וחשבות שכר, ואחרי שהגעתי לגיל שאפשר להתחיל, בחרתי לממש חלום ישן שהתחיל בנגיעה בתחומי אומנות שונים כריפוי ועיסוק ובחרתי להביא את היצירתיות שלי על בסיס יומי לתוך המרחבים האישיים שנוגעים בחיי אנשים שונים.ספרי לנו על מסלול ההכשרה המקצועית שלךאני בוגרת המכללה למנהל ללימודי תעודה במגמת עיצוב פנים. יועצת פנג שוואי ש... -
אחד על אחד עם אשר אביאב
26.01.17...ו, שזה כבר הרבה יותר רגשי ועמוק. דרך העיצוב האדריכלי אני רוצה להביא לידי ביטוי את המהות של האדם, את הלב שלו, את עולמו התרבותי והרוחני. "ייחוד אישי" פירושו לעצב בית שיחשוף בפני האדם את עצמו ומשם תבוא חוויית המגורים המרתקת. זו אומנות בעיני. זו גם הסיבה שאין לי שתי עבודות דומות, כי אין שני אנשים דומים. לכן גם האמירה העיצובית תמיד תפתיע. את כול זה אפשר לעשות רק למי שמוכן להעיז, אם בן אדם נשאר בעולם הרגיל שלו, ולא פתוח לאפשרויות חדשות קשה מאוד ליצור ע... -
פרויקט שביל האבניים בבית בנימיני ופתיחת מושב הקיץ
19.06.16...ה לספק מענה יעיל ועדכני למצוקת התעשייה והמלאכה הזעירים בעיר, ובנייניה הכילו מאות עסקים. מאז ועד היום נפתחו ונסגרו בקריה בתי עסק רבים ומגוונים, ובשנים האחרונות חל בה שינוי עם כניסתם של אמנים למבנים, פתיחתן של גלריות והפיכת קירות הבניינים לכלי ביטוי ויזואלי של אמני רחוב. בית בנימיני נפתח לפני חמש שנים באזור קריית המלאכה בתל אביב, שמהווה כיום את לב העשייה האמנותית בארץ. יום העיון מבקש לבחון את השינויים החברתיים והחזותיים שעברו על קריית המלאכה,...







