האוסף והחלל החינוכי של מוזיאון העיצוב חולון
10.06.12
...צור בחתך רוחבי על פני האוסף כולו או העמקת הידע בהיבטים שונים לגבי מוצג בודד.
פיתוח ממשקי התוכן נעשה באמצעות מתודולוגיה של בניית תרחישים עבור משתמשים בעלי רקע, צרכים ומוטיבציות שונות לצריכת המידע. לדוגמא: מבקר ללא מטרה מוגדרת או רקע בעיצוב יכול להתחיל דווקא משיטוט בחלל והתרשמות בלתי אמצעית מאוסף המוצגים כאשר הוא צורך מידע אודות מוצגים שמעוררים את סקרנותו. לעומתו אוצר, מעצב או סטודנט לעיצוב שמחפש או חוקר דבר מסוים, יתחיל ממציאת תכנים בארכיב אש...