חיפוש - הום-סטיילינג , כנס , תחבורה |1| - דף 6
לא מצאת? פשוט חפש.
-
רכבת קלה
14.07.07קובץ אוטוקד, רכבת קלה, לחזיתות. להוספה לכל קובץ שמוגש לעירית תל אביב -
התחנה האחרונה בקו
17.02.13...על תחנת אוטובוס בתוך העיר הוא מהלך משמעותי", כותב יעקובסון. "האם ראשי הערים מבינים מה הם עושים? (...) את התושבים שאינם מחזיקים ברכב פרטי וייאלצו לשלם יותר בזמן ובכסף כדי להגיע לתחנה המרכזית, זה בוודאי לא משרת".האם העתיד של התחבורה הציבורית בארץ באמת נמצא באוטובוסים? כיום בכדי לעבור מהפריפריה למרכז רק לרכבת יש עדיפות כתחבורה ציבורית. האם לא הגיוני אם כך להצמיד את תחנות האוטובוס לתחנות הרכבת ולהשתמש בהם רק לצורך איסוף ופיזור עירוני?יתכן שאם התחנות... -
צלחת תמרון של קלאוס גרמניה
20.11.11תוכנית, דו ממד המציגה צלחת תמרון לסיבוב מכונית. המתקן של קלאוס גרמניה. הקוטר הנדרש הוא 5.5 מטר. -
מתקן חניה חצי אוטומטי
19.11.11שרטוט דו ממד בתוכנית של מתקן חניה למכוניות. המתקן אינו מצריך בור ומתאים מאד למרתפי חניה. המתקן חוסך משמעותית בעלוית הבנייה. המידות המינימליות הנדרשות למתקן: גובה 3.30 מטר, רוחב 2.50 לרכב, אורך 5.25 מטר. -
מכפיל חניה חצי אוטומטי במגבלת תקרה בגובה 2.20 מטר
20.11.11חתך צד במתקן להכפלת חנייה. המתקן מכפיל את מקומות החניה עם גובה תקרה של 2.20 בלבד! עומק הבור 1.75 מטר. הרוחב הנדרש 2.50 מטר לרכב ואילו האורך המינימלי הוא 5.25 מטר. -
מתקן חניה עם בור של קלאוס גרמניה
7.11.12חתך צד, דו ממדי המציג מתקן חניה עם בור של קלאוס, ללא תלות בין רכב לרכב. גובה התקרה הנדרש 3.25 מטר, עומק בור 1.70 מטר. הרכבים חונים בצורה אופקית. -
ירוחם עולה על מדים ... או שלא?
5.09.11... באופן די ברור ככל שהתחבורה למרכז טובה יותר, כך עולה כח המשיכה שלו והפרבר הולך ומתרוקן מתוכן. למה לעשות קניות בירוחם כשחנות הנעליים במרכז עזריאלי נגישה כל כך? למה להעביר את המשפחה לירוחם, למצוא עבודה חדשה לבת הזוג, בית ספר חדש לילדים, כשהאלטרנטיבה זולה וקלה? לצערי נראה שמה שיקרה הוא שהקצינים והאוכלוסיה החזקה ובעלת רכבי הליסינג הצבאיים לא תגור בירוחם. הבתים שנבנים כיום ישמשו בעיקר לאלו שמשפחתם כבר בדרום, לנגדים ולכאלה שהכנסתם אינה גבוהה מספיק. -
הכנס החמישי לתחבורה ותשתיות
20.05.16הכנס בסימן "עם הפנים לפריפריה" יתקיים במלון חוף התמרים בעכו, צפויים להשתתף בו למעלה מ500 איש והנושאים שישולבו בו יעסקו בתחומי הנדסה מגוונים של עולם התנועה, התחבורה, הכבישים והתשתיות. בכנס יתארח Eng. Concilla Pizzarotti מחברת SYSTRA, אשר שימש כמנהל פרויקט לתיכנון מכלול תחבורתי מקיף בעיר JEDDAH, הכולל מערכות רכבת כבדה, קלה, מטרו ומערכת תומכת. במסגרת הכנס תתקיים תערוכה מקצועית של חברות מובילות בתחום ההנדסה והתשתיות, ולצידה תערוכת פוסטרים של סטודנט... -
ועידת ישראל לנדל"ן,תשתיות ותחבורה 2016
1.03.16...ן את תכניות הממשלהתנופת הבנייה במסחר - הצפה או צורך אמיתידיור חברתי: בין דיור ציבורי לדיור להשכרה:המדינה מתמהמהת והציבור דורש פתרונות עדיין מחכים להגדרה מהו דיור בר השגהאימפריות שיתופיות: מערכת כלכלית חדשה על המפה:המונופולים הישנים מול הכלכלה החברתית כיצד נדל"ן ותחבורה שיתופיים יכולים להוריד את יוקר המחיה*הנחה של 30% במחיר הכרטיס בתיאום דרך צוות המועצה הישראלית לבניה ירוקה ולמנויי גלובס.להרשמה*המידע באדיבות המועצה הישראלית לבנייה ירוקה ואתר גלובס -
החוליים של מערכת התחבורה
29.01.12יום שני, 6 פברואר 2012, 18:30מתנ"ס הדר טבריה 15, חיפה מפגש פורום חיפה הבא ב 6.2. יתקיים יעבור דוד מהלל מ"תחבורה היום ומחר" מפגש בנושא תבורה ברת קיימא: מהם החוליים של מערכת התחבורה וכיצד ניתן לפתור אותם?דוד מהלל לקח חלק בקבוצת שדנה בתחום התחבורה בדו"ח ספיבק. במסגרת מסקנותיה ביקשה לשים את הדגש בתחום התחבורה על נגישות במקום ניידות. ניתן לצפות במסקנות מן הדו"ח באתר של ארגון "תחבורה היום ומחר" - - - - - - - - - - - - - - - - - - ... -
פרט אבן שפה
5.11.23פרט אבן שפה להנדסה תחבורה/כבישים -
עירוניות היא לא אופציה - היא הכרח קיומי
6.06.12...ת במסמך חדש של המשרד לאיכות הסביבה. בחלופה למצב כיום מוצע במסמך ליצור מטרופולין אחד - רצף אורבני המתחיל בבאר שבע ומסתיים בנהריה. "לא מדובר ברצף בנוי בלתי פוסק" מסביר אדריכל דן סתיו מראשי הפרויקט, "אלא חוליות־חוליות על רצף של תחבורה".קשה לשפוט מסמך כזה דרך מאמר בעיתון אבל לפחות אחד מהם לא מובן במיוחד - מה בדיוק האלטרנטיבה המוצעת ובמה היא שונה מהמצב כיום? אם הממשלה מחליטה לחזק מבחינה תחבורתית את כל המרחב של מישור החוף עד באר שבע, זה הרי כמעט כל האז... -
הוועידה הראשונה בישראל להתחדשות עירונית 2013
25.10.13...יחידות דיור. בפועל-הושלמו בקושי שני פרויקטים של פינוי בינוי.פאנל זה ימנה את הפוטנציאל של התחדשות עירונית- פינוי בינוי ותמ"א 38- וימנה את הבעיות שמעכבות למימוש הפתרון. פאנל שני : תכניות גדולות-חסמים גדולים : מימון, בירוקרטיה, תחבורה ורגולציהפאנל זה ימנה את החסמים הרציניים והאם ניתן באמת לשנותם? להגביר את שיווק הקרקעות באזורי הביקוש, להגדיל דרמטית את מס' העובדים הזרים(להאצת הבנייה), לאפשר לבנקים להרחיב את המימון לבנייה מכל הסוגים, להגדיל את ההשקעות... -
ייעוץ נגישות עבור אנשים עם מוגבלות
24.08.14שירותי תכנון וייעוץ נגישות עבור אדריכלים, יזמים, מנהלי פרויקטים, רשויות מקומיות. חוות דעת מורשה נגישות מתו"ס, חוות דעת מורשה נגישות השירות לשלב היתרי בנייה, תכניות ביצוע ואישורי גמר בנייה (טופס 4) תחום תכנון: מוסדות חינוך, מוזיאונים, ספריה ציבורית, מלונאות, תכנון נוף ופארקים, אולמות ספורט, מרכזים מסחריים, מבני תעשיה, מבני מגורים, תחבורה ציבורית, תמ"א 38, רישוי עסקים. לפרויקטים הזקוקים לליווי וייעוץ נגישות, לפנות בכתב יד.