חיפוש - מאמרים , פרויקטים , הום-סטיילינג , עיצוב , עיצוב חנויות |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תהליך עיצוב חנות רהיטים-סטודיו
23.02.22פרויקט עיצוב חנות רהיטים ואולם תצוגה לחברת Take it יצרנו חלל מסחרי אשר מדבר את רוח המותג צעיר, מינימליסטי, עושה חשק לרכוש וחשוב מכל- מעניק חוויה ללקוחות שתחזיר אותם שוב ושוב. טיפלנו באופן שונה בכל קטגוריית מוצרים והדגשנו איזורים ע״י צבעים וטקסטורות משתנות לכל אזור העיצוב חם ובגובה העיניים, מרווח ומותאם לצרכי המותג -
הפיכת מחסן לחנות קסומה ברמת גן
2.08.11מחסן קטן ומוזנח בגודל 12 מ"ר שעבר הסבה לחנות מוארת ומתוקה למוצרי טיפוח לשיער. בכדי לעצב את המקום התכנון היה צריך להיות מדוייק מאוד וכמובן לעמוד בתקציב המוגבל. כיוון שהחנות היא כל כך קטנה, השתמשתי בהרבה מאוד "טריקים" בכדי ליצור אשליה של גודל: בצביעת הקירות השתמשתי בגוונים בהירים ומדפים ארוכים עם תאורת SMD, זכוכיות וריהוט קטן יותר מהרגיל, וכמובן שהשתמשתי במראות מיוחדות לאשליית עומק. By: Liora Fridman I.A.D -
עיצוב חנות נעליים בחולון
30.10.11החנות מעוצבת בקו נקי ומרענן תוך שימת דגש על מרכז החנות. הרעיון המרכזי היה עיצוב שדרת נעלים יוקרתית בתוך החנות אשר יוצרת תחושה אסתטית ומשדרת אווירת עומק בחלל. שילוב של חומרים מעניינים ואסתטיים לעין. -
עיצוב חנות לממכר מאפים
1.03.17חנות לממכר מאפים, New York Style הגשמת חלום של עולה מארצות הברית להקים בארץ מאפיה ורשת חנויות לממכר מאפים בסגנון אמריקאי. בעברי עבדתי שלוש שנים במשרד אדריכלים בארצות הברית. נחשפתי לשפה העיצובית המקובלת במקומות כאלו. לשמחתי, הרעיון הראשון שהצגתי עלה על כל הציפיות של הבעלים וכל התהליך זרם במהירות רבה. שילבתי בין החמימות של עץ האלון עם הצבעוניות השמחה של דגל ארצות הברית בכחול ואדום. המראה שהתקבל ממתג את הרשת ומבדל אותה מרשתות מקומיו... -
עיצוב חנויות
22.01.18עיצוב חנויות הגורם לאנשים לקנותבמהלך האבולוציה של החנויות הלכה וגדלה ההבנה של המניעים הפסיכולוגיים מאחורי תהליך הקנייה. עם ההבנה של פסיכולוגית הלקוחות הגיעה גם המסקנה כיעיצוב חנויות הוא כלי המשפיע על המכירות. אלו היו הניצנים הראשונים של מה שהלך והתפתח והפך להיות "חוויית הלקוח". עיצוב חנויות נכון ואיכותי בהחלט יכוללהשפיע חיובית על המכירות, אם רק יודעים כיצד ליישם אותו נכון. להלן כמה אסטרטגיות לעיצוב חנויות אשר מסייעות להגדיל את המכירות. אסטרטגיות ... -
רושם ראשוני
15.04.16...אווירה נעימה ונינוחה. עיצוב הבית הפך להיות כלי משמעותי ליצירת סביבת חיים כזו, שתהיה גם פונקציונאלית וגם נוחה עבורנו.ההשראה מגיעה מעולמכם הפנימי ומתחומי העניין שלכם, ממקומות שהייתם בהם בעולם, מבתים שביקרתם בהם , ממגזינים שראיתם...כדאי לסמוך על עולמכם הפנימי ועל מה שמעניין אתכם ועם סיוע מבעלי מקצוע, תוכלו ליצור את הבית עליו אפילו לא ידעתם שאתם חולמים. האסתטיקה בוחנת מהו תפקידו של היופי ואת הדרכים ליצירתו,אופן העיצוב של ביתכם פותח עולם חדש של השראה. -
i-Gush
28.02.17חנות לממכר טלפונים ניידים -
i-Gush
28.02.17חנות לממכר טלפונים ניידים -
הדברים הקטנים , הם שעושים את ההבדל הגדול.
11.04.16החג בפתח ואיתו מגיע האביב , שמביא איתו את הרצון לריענון והתחדשות.כל אדם חווה חלל קיים באופן הייחודי רק לו. לפיכך אין פתרון או נוסחה אחת לתכנון, לסגנון, ולקו עיצובי אחידמכלול הפרטים כולם יוצרים תמונה בעלת אופי ייחודי.כולנו חולמים על בית ,מקום שלא רק שיהיה שלנו, אלא גם ייראה כמו שאנחנו רוצים ותהיה בו אווירה שתהפוך אותו ממקום שסתם גרים בו לבית במלוא מובן המילה.איך נישמור את סביבתנו מעוצבת ומעודכנת מבלי לעשות מהפכות יקרות ומיותרות בביתנו?ניקיון וסדר ... -
valentines day
14.02.16יום האהבה הוא יום שאפשר בנגיעות קלות בבית לשנות , לסדר ולהוסיף ...בעצם כל יום הוא יום של אהבה .אנחנו אוהבים את המשפחה שלנו ואת הבית שלנו בכל יום.המטרה היא שבכל מקום שבו נגור נרגיש את האהבה בבית, נרגיש בית.לפעמים כל מה שצריך זה קצת להזיז רהיטים, להחליף שטיחים, תאורה ותמונות בין החדרים ... להוציא מהבית ריהוט או בגדים וכלים שכבר לא בשימוש ( למסור באהבה, לשחרר באהבה )לאוורר את הבית, לאהוב את המקום בו אנו חיים .לצבעים יש כוח רב ומשמעותכל צבע שייך לאלמ... -
ELEVATIONE London Centre
5.11.17רשת קוסמטיקה בפריסה עולמית. סטודיו קרן מזור אחראי לפיתוח הקונספט ותכנון החנויות. המותג שואב השראה מיצירות האמנות של הצייר סלוודור דאלי ומאישיותו המיוחדת תוך שימת דגש על ערכי המותג שמשדרים יוקרה. מרכז הטיפולים ממוקם במרכז לונדון ומתפרס על 700 מ"ר בשתי קומות של בניין עתיק וכולל איזור קבלה והמתנה, חדרי טיפולים וייעוץ, משרדים ומרכז הדרכה. -
עיצוב מעדניה- אברמנטו
27.07.22בחלל המשתרע על שטח של 180 מ״ר, שכולל בתוכו חנות ומטבח, ונמצא במתחם חונים קונים בראשון לציון. בוצע פרויקט הקונספט שנבנה תוך איזונים, בין חווית קנייה חופשית ומזמינה, לבין חלל מהודק ומקצועי. בין חנות שהיא קצת של פעם, לבין חנות מודרנית ונקייה. הערכים שליוו אותנו באפיון הקונספט היו דינמיות, מקצועיות, חשיבה על הפרטים הקטנים, וחווית אוכל מיוחדת במינה. כל אלו עטופים בחווית שירות יוצאת מן הכלל. בחרנו בחומרים ובאלמנטים שמשדרים טבע, טריות, אדמה, ועם ... -
ממחשבה למציאות
28.02.16יצירתיות יכולה להתבטא גם בדברים קטנים והיום-יומיים שכל אחד מאיתנו יכול לעשות.חדוות היצירה היא כל דבר שאני יוזמת ועושה.זו פעולה יצירתית שיש בה תוצאה- לכן היא נקראת חדוות היצירה- אני מתמלאה סיפוק ושמחה מעשייתי.אפשר להתעסק ביצירה גם עם דברים גדולים וגם עם דברים קטנים, העיקר שאנחנו יוצרים ומעלים את רמת החיות שלנו.ההרגשה הנפלאה בעולם של סיפוק והנאה ממעשה ידינו.כאשר היצירה שחלמנו עליה נהפכת למוחשית , הרגשת העצמה והתחושה של ניצול הזמן נפלאה .כשאני צופה... -
עיצוב בוטיק בגדים
16.09.13...בית. את עבודתינו בתיכנון ועיצוב התחלנו כמובן מהחקירה... בוטיק - (מצרפתית Boutique) - היא חנות מציאות קטנה, המתמחה בפריטים ייחודיים ואופנתיים, כגון בגדים ותכשיטים. השימוש במילה מעביר את הרעיון שהמקום ביתי, מתמחה בעיסוקו, ובעל ייחודיות. תהליך בחירת הבגדים ומדידתם הפכנו לטקס מיוחד: כאשר לקוחה נכנסת לחנות, היא עוברת בין המתלים, בוחרת בגדים ועולה לבמה שמשמשת כתא מדידה מרווח. גם לבעל או לחברה יש איפה להמתין ולייעץ - פינת ישיבה מיוחדת.







