חיפוש - פרויקטים , הום-סטיילינג , עיצוב חנויות |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב חנות בגדים בלנקו 2
8.12.13חנות רחוב מודרנית צעירה וקלילה.אך דבר אחד מצא חן בעיניי באותו חלל ישן והם החלונות מעץ אותם שימרתי בפרוייקט ושילבתי אותם בטקסטורה של קיר בריקים אפורים שמעצימים את התחושה והקונטרסט בין החומרים ונותנים תחושה אורבנית בחלל. ישנם דגשים של צבעים חזקים הבולטים מבעד לחלון הראווה ומושכים את תשומת הלב של העוברים ושבים ברחוב. ישנם משחקים של טקסטורות מעניינות בתוך החלל, ושילוב של קיר אקוסטי מחורר ליצירת עניין ומראה עכשווי לחנות, בעל צבע דומיננטי שקשה להתעלם מ... -
מכון ובית ספר לבניית ציפורניים
1.01.18הבקשה של הלקוחה היה לעשות משהו יוקרתי אבל עם הרגשה חמה, נוחות עם עיצוב. לתת תחושה שירצו כל הזמן לחזור ולהיות בחלל הזה, להרגיש פתיחות ונגישות -
FREEZER גלידת שף
8.05.17במרכז העיר רמת גן, בלב רחוב ביאליק הותיק וההומה אדם, הוקם סניף שני לגלידת השף FREEZER "פריזר". הסניף הראשון הממוקם בגבעתיים, עוצב על ידי שמרית קאופמן, והיה זה אך נכון עבור היזמים להזמין את שמרית פעם נוספת לעיצוב הסניף שברמת גן. בפעם זו, הצטרפה לפרויקט המעצבת ליטל אופיר. שתי המעצבות שחברו לעבודת עיצוב סניף זה, התבססו על העקרונות שהנחו את עיצוב הסניף הראשון ולבקשת היזמים חזרו והדגישו את הזהות העיצובית והמיתוגית של הסניף הראשון.. הן שילבו את צבעי... -
עיצוב חנות לממכר מאפים
1.03.17חנות לממכר מאפים, New York Style הגשמת חלום של עולה מארצות הברית להקים בארץ מאפיה ורשת חנויות לממכר מאפים בסגנון אמריקאי. בעברי עבדתי שלוש שנים במשרד אדריכלים בארצות הברית. נחשפתי לשפה העיצובית המקובלת במקומות כאלו. לשמחתי, הרעיון הראשון שהצגתי עלה על כל הציפיות של הבעלים וכל התהליך זרם במהירות רבה. שילבתי בין החמימות של עץ האלון עם הצבעוניות השמחה של דגל ארצות הברית בכחול ואדום. המראה שהתקבל ממתג את הרשת ומבדל אותה מרשתות מקומיו... -
i-Gush
28.02.17חנות לממכר טלפונים ניידים -
i-Gush
28.02.17חנות לממכר טלפונים ניידים -
בליסימה - מכון יופי
1.03.17עיצוב מכון יופי, עיצוב מכון קוסמטיקה -
FLORMAR פלורמר ישראל
5.11.17סטודיו קרן מזור אחראי על עיצוב חנויות רשת האיפור הבנלאומית פלורמר בישראל בפריסה ארצית ובמרבית הקניונים המובילים בישראל. העבודה נעשית מול אדריכלית הרשת הראשית בחו"ל ותוך התאמה של העיצוב לסטנדרטים ולדרישות של הקניונים ושל לקוחות הרשת בישראל. החנות המופיעה בצילומים הינה החנות החדשה של הרשת בדיזנגוף סנטר. צילום: דימה שפירא -
עיצוב קצביה בכפר סבא הירוקה
24.01.22MBS עיצוב קצבייה חנות מלאת סטייל ויוקרה, אך עם זאת בגובה העיניים, ממוקמת במרכז מסחרי. הקצבייה מספקת חווית קניה מותאמת אישית, אשר מזמינה את הלקוחות להיכנס, ממקסמת את המכירות, ודואגת לטפח קהל לקוחות נאמן ואוהב. לקוח: MBS גודל: 100 מ״ר מיקום: כפר סבא הירוקה צילום: תמיר רוגובסקי -
עיצוב חנות נעליים בחולון
30.10.11החנות מעוצבת בקו נקי ומרענן תוך שימת דגש על מרכז החנות. הרעיון המרכזי היה עיצוב שדרת נעלים יוקרתית בתוך החנות אשר יוצרת תחושה אסתטית ומשדרת אווירת עומק בחלל. שילוב של חומרים מעניינים ואסתטיים לעין. -
עיצוב חנות נעליים
20.11.17עיצוב חנות נעליים בחנות מוצגות נעליים לכל המשפחה חלוקת החלל לבקשת הלקוח היא: תצוגה לנעלי נשים 50% תצוגה לנעלי ילדים 30% תצוגה למעלי גברים 20% סגנון העיצוב על פי טעמו של הלקוח - מודרני-יוקרתי עם דגש על המיתוג. המגמה מתחילה ליצור רשת חנויות דבר שהתבקשתי לקחת בחשבון בזמן העיצוב. -
חנויות הדגל של "תכשיטי אמארו"
10.01.16"אמארו" – קונספט עיצובי ההשראה: אהבת מעצבת התכשיטים עירית גופר ששון, לטבע ולאוצרותיו. תכשיטיה המעוצבים , של עירית, משובצים בזהב, צדפים,פנינים, קריסטלים, אבני אנרגיה ועוד ומוצגים ע"ג צדפים, אלמוגים ואבנים ממצבורים מיוחדים . המטרה להביא את המראות ,הצבעים, טקסטורות והאנרגיות של הטבע לקניון העורבני ולהעביר את מבקרים חוויה בלתי נשכחת , כקונספט המחודש של "אמארו". הרעיון המרכזי – הזהב הלבן , שבמקרה זה גם וורוד, המלח. לייתר דיוק- מערות מלח... -
breadberry עיצוב מאפייה
24.01.22עיצוב פנים למאפייה באור יהודה נותנת מענה למאפים ללא גלוטן בעיצוב שמנו דגש על חווית לקוח נעימה תוך שימוש בצבעוניות עדינה אך בולטת בחיפויים וחומרים אשר עושים חשק לקנות הבלטנו את ערכי המותג בשימוש בשפה עיצובית בהתאמה אישית ומיקסמנו את שטח החנות -
עיצוב חנות ירקות ארץ ערבה ונגב
24.01.22עיצוב דוכן ירקות בוטיק הדוכן הכי בריא בשוק הנמל בתל אביב התחדש בתכנון ועיצוב חדשים, שעושים חשק לקנות. החומריות שנבחרה מותאמת לקונספט השוק הכפרי, אך עם זאת חדשנית ומפתיעה. הכפלנו את שטחי התצוגה, שיפרנו את חווית הלקוח כך שיהיה גם פרקטי וגם נוח למשתמש. ההזמנות גדלו, הלקוחות מרוצים, והדוכן תופס את מירב תשומת הלב בשוק. לקוח: ארץ ערבה ונגב גודל: 15 מ״ר מיקום: שוק הנמל, ת״א צילום: תמיר רוגובסקי