...קשת היזמים חזרו והדגישו את הזהות העיצובית והמיתוגית של הסניף הראשון.. הן שילבו את צבעי המותג (אדום פטל) ושמרו על צבע הרקע האפור שנועד לתת קונטרסט אל מול שלל צבעי הגלידות המתוקים. הדגשת הקונטרסט שבין הצבעים נעשה באמצעות בחירת חומרים לא שגרתיים מתחום התעשייה, וכך נוצר קו עיצובי בסגנון תעשייתי למקום.
כדי לייצר דיאלוג בין החוץ לפנים, החליטו ליטל ושמרית שלא די בפרופיל הבלגי הנפוץ והמקובל וכי רצוי לשלב אלמנטים מברזל שחור, תוך יצירת מתווה של קוים אלכס...