חיפוש - חנות , חנות יד-שנייה , עיצוב בר-מסעדה |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12...ברים:מיקום מיקום ומיקום ההבדל בין בחירת מיקום גרוע לבחירת מיקום טוב, יכול להיות ההבדל .בין כישלון עסקי לבין עסק משגשג ומצליח .גם אם תשקיע בעסק בשירות ובמוצרים איכותיים ,לא תוכל לקטוף את .הפירות ללא קונים שיגיעו בסופו של דבר לחנות.מיקום גרוע יחבל בכל ההשקעה והמאמצים .לכן ,לפני שאתה סוגר חוזה שכירות ,חקור את האזור בצורה מקיפה .ואסוף נתונים שיעזרו לך להגיע להחלטה נבונה.מי קהל המטרה שלך?אל תתבלבל לחשוב שתנועה רבה משמעה קונים רבים .קמעונאים רבים רוצים... -
עיצוב חנות מזון - גוטה גוטה
2.03.23פרויקט עיצוב של חנות מזון לגוטה גוטה - קצבייה|ירקנייה|מזווה ע"י סטודיו אינטו הרעיון העיקרי היה לתכנן חנות עמוסה, מלאה במוצרים ובמגוון מצד אחד, ומצד שני- לשמור על חוויה נעימה ולא צפופה שמזמינה להישאר. יצרנו שפה עיצובית אחידה לכלל חלקי החנות, שמשתנה מעט בהתאם לסוגי המחלקות, בשימוש בחיפויי קיר וריצוף משתנה, כדי לאפיין כל אזור בחנות. תכננו חנות שמותאמת ללקוחות השונים, ע״י איפיון מאוד מדויק של קהל היעד ושל המחלקות השונות, חשיבה על הפרטים הקטנ... -
עיצוב חנות בגדים
29.03.16עיצוב חנות בגדים -
חנות בושם
23.05.17חנות בושם בהשראת הבושם -
עיצוב מחלקת יינות
10.09.14עיצוב מחלקת יינות. שילוב של קשתות בנגרות המשתלבות אחת בשנייה. -
פרויקט עיצוב חנות תבלינים וטבע
2.05.22עיצוב חנות תבלינים וטבע - התבלין התבלין היא חנות עם שורשים עמוקים בגדרה. עסק ותיק ומוכר, עם קהל אהוב ונאמן ששמח מאוד על השינוי וההרחבה של החנות. כשיוצרים שפה חדשה לעסק ותיק ישנה הרבה אחריות מצד אחד לכבד את ההיסטוריה אבל גם לשמור על מודרניות ועל חנות שתישאר עדכנית לעוד הרבה שנים. התבססנו על חווית השוק האותנטית בשילוב של ערכים של טבע, מקצועיות, שפע, עושר שמתבטאים בשפה העיצובית החדשה שיצרנו למותג. מבחינת פלטת הצבעים, הקונטרסט הוא בין צבעי ה... -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
עיצוב יוגורטיה
25.04.14בחנות קטנה 31 מ"ר, במרכז הבורסה הסואן בתפר בין תל אביב לרמת גן הוקמה יוגורטיה מיוחדת במינה. בין חזיתות האלומיניום, הפיח, המכוניות והרעש תוכננה יוגורטיה המציעה רגע של בריאות. המקום שימש בעבר כחנות מתנות אך בין השוורמה והחומוס, ביקשו הלקוחות מקום שיאפשר לאכול מנות בריאות חפוזות. פאסט פוד מהיר, זול וקליל. היוגורטיה תוכננה בקווים זורמים ובהשראה מהטבע. התקרה הקיימת נמסרה לנו בגבהים משתנים ובעזרת קונסטרוקצית מתכת יצרנו תקרת גבס במספר שכבות ובקוט... -
בוטיק אופנה בכפר ירכא
19.07.18הפעם פרוייקט כייפי בכפר ירכא, ולקוחות מקסימים במיוחד . חנות האופנה MODELS בגודל 330 מ"ר בשני מפלסים כאשר קומת הגלריה (עם החלונות העגולים) תשופץ בהמשך. הלקוחות סופי וארקן מייבאים אופנה מאיטליה וצרפת,וביקשו לתת לחנות תחושה של בוטיק אירופאי . כשהגעתי לפרוייקט הבניין עמד להיות מחופה באבן טרוורטין, ממש לפני שהתחילו העבודות,הצלחתי לשכנע את סופי וארקן לשנות כיוון . הבניין קיבל אופי שונה לגמרי ופנים החנות משלים קו זה. החנות נמצאת ממש על הכביש הר... -
PETIT BATEAU- מותג ביגוד צרפת
19.06.22מותג בגדי הילדים הצרפתי הנחשק, "פטיט בטו", היה אחד מהמותגים הראשונים ששילבו את העבודות של צחי נבו כחלק מהדקורצייה בחנויות הרשת -
אופטיקה מני ירושלים
13.11.17אופטיקה מני היא חנות אופטיקה בוטיקית ברחוב עמק רפאים בירושלים, החנות קיימת במקום מ 1995 ועברה שיפוץ שכולל תצוגה חדשה, ריצוף, תאורה, ריהוט ומיתוג. החנות עוצבה בקווים נקיים ומנימליסטים כשהלבן שולט כדי להדגיש את מסגרות המשקפיים, נגיעות צבע שולבו בגרפיקה בקירות. -
עיצוב מדהים לחנות נעלים
4.12.13חנות נעלים ממוקמת במרכז רמלה, החנות מעוצבת בסגנון קלאסי עם נגיעות של פאב אירי. מה שבולט בחנות הינו המחסן הפתוח דבר הגורם לקשר עין בין המוכר לקונה בזמן המכירה ומעניק חוויית קניה מושלמת. כל החנות מחופה בעץ אגוז על מנת לתת הרגשה חמה וביתית בחנות. ישנו משחק של צורות גיאומטריות בריצפה ובתקרה היוצרות הרמוניה ומשתלבות יחד בחלל. -
עיצוב סופרמקט סי-מרקט באילת
10.09.14החנות מוכרת מגוון רחב מאד של מוצרים ,מקטגוריות שונות - ביגוד,מוצרי ים ,מזון,גלישה,תיקים ,סנדויצ'ים וכד. על מנת שהלרוח יוכל להתמצא בחנות - חילקנו אותה לאיזורי - מזון ולא מזון - והדגשנו כל אחד מהם בצבע ומיקום שונים בחנות. -
טעמים- בוטיק תבלינים
4.05.10בוטיק 30 מ\"ר לתבלינים, פיצוחים, שמן זית יין ועוד. -
משחק צבעים – חנות רהיטים
11.04.10גודל: 200 מ"ר. בקשת הלקוח: יצירת תחושה מזמינה ומעניינת בדגש על חנות לילדים מרגע הראשון שנכניסם לחנות. בוצע: חלוקת החנות לאזורי מעבר ואזורי תצוגה בעזרת צבעים בריצפה. למעברים נבחר צבע חי להדגשת תחושת חנות ילדים בעוד שלאזורי התצוגה נבחר צבע נטרלי. עיצוב גופי תאורה מפרספקט צבעוני הנראים מחוץ לחנות למשיכת הקונים פנימה. ההפרדה בין חדרי התצוגה נעשה בעזרת בד חצי שקוף לצורך יצרת משחק בשדה הראייה.







