חיפוש - חנות , מממ , סטודיו 360 |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פרויקט עיצוב חנות תבלינים וטבע
2.05.22עיצוב חנות תבלינים וטבע - התבלין התבלין היא חנות עם שורשים עמוקים בגדרה. עסק ותיק ומוכר, עם קהל אהוב ונאמן ששמח מאוד על השינוי וההרחבה של החנות. כשיוצרים שפה חדשה לעסק ותיק ישנה הרבה אחריות מצד אחד לכבד את ההיסטוריה אבל גם לשמור על מודרניות ועל חנות שתישאר עדכנית לעוד הרבה שנים. התבססנו על חווית השוק האותנטית בשילוב של ערכים של טבע, מקצועיות, שפע, עושר שמתבטאים בשפה העיצובית החדשה שיצרנו למותג. מבחינת פלטת הצבעים, הקונטרסט הוא בין צבעי ה... -
עיצוב למעצבת - סטודיו גלית לוי
18.05.14...ביניהם אמנים, יוצרים, ומעצבים מתחומים שונים. את הסטודיו של גלית לוי המתפרס על שטח של כ 350 מ"ר כולל גג/מרפסת בשטח של כ80 מ"ר ריכזנו את כל הפונקציות אשר היוו כחלק בלתי נפרד מהחברה ואשר היו פזורים ברחבי גוש דן. הסטודיו כולל חנות שמלות כלה ושמלות ערב אשר היו ממוקמים שנים ברחוב דיזינגוף, משרדים ומחסן שמלות אשר היו ממוקמים בבת ים ומתפרה שהייתה ממוקמת ברמת גן. בנוסף ישנם שני חדרי כלות למדידה, תאי הלבשה למדידת שמלות ערב, פינת איפור לכלות , אזור קבלה ... -
עיצוב חנות SHOP2SHOP
14.03.18...תר ומודרני. מעצבי סטודיו A.L Design House בחרו קווים נקיים, צבעים ניטרליים אשר שולבו יחדיו כדי לצור חווית קניה יוצאת דופן. בנוסף לכך הגרפיקה אשר עוצבה על ידי הסטודיו הדגישה וחיברה את המותג המוצרים המיובאים מאירופה, בעלי הקווים הנקיים. מיתוג shop2shop נחשב לאתגר לא קל עבור כל מעצב מכיוון שעליו לעצוב את האזור הנבחר ולמתגו בהתאם לקווי המותג ועדיין לשמור על אופי החנות הקיימת. בחירת צבעים נכונים, גרפיקה טובה וביצוע אופטימזציה לחלל יעשו את ההבדל! -
טאטמי ישראל - עיצוב אולם מכירה
10.11.15הטאטמי הינו ריצוף יפני מסורתי המורכב מאריחים מלבניים גדולים, העשויים קש אורז דחוס ועליהם מתוחה מחצלת עדינה. האריחים משמשים כריצוף מסורתי ביפן במשך אלפי שנים, ולהם מראה, תחושה וניחוח יחודיים. בחרנו בעיצוב אולם תצוגה בקווים נקיים בהשראת האסתטיקה היפנית, אשר מהווה רקע שקט ומאוזן לתצוגת המוצר. בחלל הכניסה מוצבים מטבחון, דלפק מכירה ופינה לחליצת נעליים. בחלל התצוגה פרוסות מחצלות הטאטמי באופן מסורתי ומכתיבות מקצב מאופק ואסתטיקה גאומטרית. מחשבה רבה... -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
עיצוב מעדניה- אברמנטו
27.07.22בחלל המשתרע על שטח של 180 מ״ר, שכולל בתוכו חנות ומטבח, ונמצא במתחם חונים קונים בראשון לציון. בוצע פרויקט הקונספט שנבנה תוך איזונים, בין חווית קנייה חופשית ומזמינה, לבין חלל מהודק ומקצועי. בין חנות שהיא קצת של פעם, לבין חנות מודרנית ונקייה. הערכים שליוו אותנו באפיון הקונספט היו דינמיות, מקצועיות, חשיבה על הפרטים הקטנים, וחווית אוכל מיוחדת במינה. כל אלו עטופים בחווית שירות יוצאת מן הכלל. בחרנו בחומרים ובאלמנטים שמשדרים טבע, טריות, אדמה, ועם ... -
עיצוב חנויות
13.03.18סטודיו A.L Design House מתמחה בעיצוב חנויות וחללי מסחר כגון מסעדות, בתי מלון ועוד. הייחודיות של העיצוב המסחרי היא הכח שלו להפוך כל מכירה לקלה יותר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה ללקוח החנות. בעזרת מיקום נכון של המוצרים, ניצול נכון של חלל התצוגה ובחירת מסרים וצבעים נכונים, אנו יודעים לשדרג את חווית הקניה ולדאוג להגדלת סיכויי המכירה. פעם חשבתם בתור בעלי חנות כמה מוצרים להציג? איזה דגמים? איפה למקם אותם? איך לצבוע את הקיר? תמיד תזכרו, יפה ז... -
עיצוב בתערוכת ישראפוד 2017
14.03.18כמדי שנה מיטב חברות המזון מהארץ והעולם משתתפות בתערוכת ישראפוד, תערוכת המזון הגדולה של חברת שטיר. השנה סטודיו A.L Design House לקח חלק בעיצוב הביתנים של 20 מציגים שהגיעו הישר מתורכיה. עבור הסטודיו עיצוב הביתנים היה ללא ספק אתגר חדש ומעניין במיוחד. המטרה הייתה לשלב את המציגים תחת קורת גג אחת ועדיין לתת לכל אחד מהם את היכולת למתג את עצמו באופן ייחודי בעזרת המייצגים שלו. הסטודיו עבד על מתן שירות לכלל המציגים, ובעיקר עטף את הלקוח ב 360 מעלות. ... -
עיצוב תערוכות
13.03.18סטודיו A.L Design House מתמחה בעיצוב ביתנים לתערוכות, החל מבחירת הקונספט, הצבעוניות של הביתן ועד שלב הבינוי והפירוק. הסטודיו עוטף את לקוחותיו ב 360 מעלות ומספק את כלל הצרכים שלהם בתערוכה. כך שהלקוח יכול להגיע לתערוכה ללא דאגות ללוגיסטיקה, חיפוש ספקים או כל דבר אחר. -
עיצוב קצביה בכפר סבא הירוקה
24.01.22MBS עיצוב קצבייה חנות מלאת סטייל ויוקרה, אך עם זאת בגובה העיניים, ממוקמת במרכז מסחרי. הקצבייה מספקת חווית קניה מותאמת אישית, אשר מזמינה את הלקוחות להיכנס, ממקסמת את המכירות, ודואגת לטפח קהל לקוחות נאמן ואוהב. לקוח: MBS גודל: 100 מ״ר מיקום: כפר סבא הירוקה צילום: תמיר רוגובסקי -
התכשיט של שרונה
23.09.14...רחבת רחוב קפלן הועתקו ממקומם חמישה מבנים טמפלרים במבצע הנדסי מורכב. שרונה כיום משלבת בין היסטוריה ארכיטקטונית מרשימה לחוויה עירונית דינמית ומהווה מרכז של תרבות, מסחר ובילוי באווירה שקטה. אחת החנויות הייחודיות במתחם הינה חנות התכשיטים YANNI B, הפעילה ברחבי ארה"ב עם סניף ראשי בניו יורק שקבעה את הסניף הישראלי בשרונה. החנות מציעה תכשיטים עם אבי חן ומתכות יקרות בשלל עיצובים מרהיבים. בדומה לבתים האחרים גם בבנין של חנות התכשיטים בוצעו פעולות שימו... -
DUBKIN עיצוב מעדנייה וקצבייה
24.01.22עיצוב לעסק משפחתי ותיק, פתיחת חלל גדול שמאגד את כל מוצרי העסק. קצבייה, חנות דגים ומעדנייה. העסק מטפח גם שירות אונליין לכן הדגש ששמנו בעיצוב החנות היה על חוויה אנושית וקהילתית. העיצוב חם ומזמין, כפרי ותעשייתי בו זמנית, משולב עם סוגי עץ שונים, ברזל ופח שחור. לקוח: אחים דובקין גודל: 100 מ״ר מיקום: מושב תקומה צילום: מאור מויאל -
המזווה- בוטיק אוכל
2.12.14עיצוב חלל מסחרי, חנות בוטיק למזון, ממוקמת בפרדס חנה כרכור. בעלי המקום החליטו שהם רוצים למכור רק סחורה איכותית המיובאת ברובה מחו"ל ...מכאן התפתח הקונספט. הגיעו אליי עם תוכנית העמדה בסיסית ומאושרת ע"י הגורמים הרלוונטים.אחת הדרישות הייתה להיצמד לסטנדרט של הקבלן וליצור נקודת משיכה לחברה הצעירים והבוגרים העובדים וגרים באזור. כמו בכל פרוייקט התחלתי מהבסיס- ריצוף, נבחר פרקט המשדר חמימות ומעניק אופי למקום משם המשכנו לצבעוניות של הקירות שנצבעו בגווני הש... -
פרויקט עיצוב קונדיטוריה
25.01.22L’AMANDE D’OR עיצוב חנות מקרונים כשטעמנו את המקרונים בפעם הראשונה התרגשנו. ידענו שהחוויה בחנות, הנראות, העיצוב והחוויה שהלקוח יקבל חייבת להיות מושלמת, מפתיעה, ומדויקת- בדיוק כמו המקרונים. לפני השיפוץ עוברי אורח בכלל לא ידעו על הקסם שמתרחש בתוך החנות הזו כי היא הייתה מוסתרת. וללא שפה עיצובית, יופיים של המקרונים לא בלט החוצה, לא עשה חשק מיוחד לרכוש. השקענו ביצירת שפה עיצובית שלקוחה מהשראות פריזאיות, הדגש ששמנו היה על יצירת חווית לקוח ש...