חיפוש - חנות , עיצוב מסחרי |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב תערוכות
13.03.18סטודיו A.L Design House מתמחה בעיצוב ביתנים לתערוכות, החל מבחירת הקונספט, הצבעוניות של הביתן ועד שלב הבינוי והפירוק. הסטודיו עוטף את לקוחותיו ב 360 מעלות ומספק את כלל הצרכים שלהם בתערוכה. כך שהלקוח יכול להגיע לתערוכה ללא דאגות ללוגיסטיקה, חיפוש ספקים או כל דבר אחר. -
חנות קונספט לריהוט וספות
18.06.15תכנון ועיצוב חנות קונספט בת״א (ידידיה פרנקל) אולם תצוגה מרשים המיועד למכירת ספות ורהיטים. המקום משלב מחסן, איזור תפעול, ומתפרה שמציגה שקיפות לעבודה המתרחשת בתוך המקום. בהתחשב לאיזור המאפיין מסחר תחרותי, היה צורך בשימוש באלמנטים גדולים ובחומרים קונטרסטים על מנת לייצר אינטראקציה עם הרחוב. -
עיצוב בתערוכת ישראפוד 2017
14.03.18כמדי שנה מיטב חברות המזון מהארץ והעולם משתתפות בתערוכת ישראפוד, תערוכת המזון הגדולה של חברת שטיר. השנה סטודיו A.L Design House לקח חלק בעיצוב הביתנים של 20 מציגים שהגיעו הישר מתורכיה. עבור הסטודיו עיצוב הביתנים היה ללא ספק אתגר חדש ומעניין במיוחד. המטרה הייתה לשלב את המציגים תחת קורת גג אחת ועדיין לתת לכל אחד מהם את היכולת למתג את עצמו באופן ייחודי בעזרת המייצגים שלו. הסטודיו עבד על מתן שירות לכלל המציגים, ובעיקר עטף את הלקוח ב 360 מעלות. ... -
למה פינות השראה חשובות בעיצוב חנויות?
15.03.18עיצוב חנויות הפך בשנים האחרונות לטרנד בעל חשיבות עליות, גידול התחרות בענפים השונים גורם ללא ספק לצורך עז בבידול מול מתחרים, כל חנות מתמודדת עם מתחריה בדרך שונה, יש כאלה שתוקפים ברמת מחיר, אחרים שתוקפים ברמת איכות וכאלה שתוקפים במוצרים ייחודיים וחידושים. בסטודיו A.L Design House מאמינים בבידול שלא מונע בהכרח ממחיר זול, אנו רואים שייחודיות המוצר, חווית הקניה ומתן ערך ומסף לקונה ייצרו קהל יעד נאמן, מרוצה ומסופק. אז מה בעצם מיצר חווית קניה ייחוד... -
עיצוב חנויות
17.03.19עיצוב חנויות צריך להיות נכון. עיצוב נכון מוכר יותר. מטרת העיצוב היא ליצור חווית קניה, הבלטה ובידול של המותג, וכן מרחב פרקטי ונח לקונים ולמוכרנים. השירות שהמשרד שלי מציע כולל בניית פרוגרמה- שזה הבנת הצרכים הספצייפים של הלקוח. יצירת קונספט/ לוח השראה, לפיו נעצב את החלל, צבעים, חומרים וצורה. אתן לכם כמה אופציות תכנוניות לחלל, תקבלו חוברת תכניות לביצוע עבור הקבלן. אלווה אתכם בבחירת החומרים, עיצוב השילוט, תכנון הרהיטים עד לפרטים האחרונים ולביצוע ... -
ויפו – חנות הדגל בנמל תל-אביב
16.03.10חנות צעצועים המבוססת על סדרת הטלוויזיה הבינלאומית: "ויפו – הרפתקאותיו של הכלב המעופף". בחנות, ניסינו להמחיש סצנה מתוך סדרת האנימציה של ויפו הכלב, ולאפשר לילדים לחוות את עולמו של ויפו, להתקרב, לגעת בדמויות, לראות את הסדרה ולשחק במשחקי המחשב של "ויפו". כשנכנסים לחנות נדמה כאילו נקלענו לתוך אחד הפרקים והילדים הם הכוכבים הראשיים. אלמנט ייחודי בחנות, זו העמדה האינטראקטיבית, אשר נגישה גם לילדים וגם למבוגרים, שם מוקרנים הפרקים בסדרה וניתן לשחק במשחק... -
תערוכות למתחילים
14.03.18תערוכות הן בהחלט פלטפורמה חשובה ביותר לחשיפת עסקים לקהל הידע, גידול מכירות והגברת מודעות למותג בעולם רווי מתחרים ותחרות עסקית. בעת השתתפות בתערוכה ישנם המון פרמטרים שיש לחשוב עליהם מראש בכדי לתעל את ההשתתפות ולמקסם את הרווח המידי והעתידי, אנו ננסה למנות את פרמטרים אלו כאן. תחילה אנו ממליצים לקבוע תקציב מראש לבינוי הביתן והתצוגה. בהתאם לתקציב הנבחר יש להחליט על קונספט הביתן ואופן הבינוי. ישנן מספר אפשרויות בינוי שאת חלקם נמנה בפוסט זה. בינוי טרא... -
חנות תבלינים הוד השרון
25.07.16מיוחד לט"ו בשבט: איך מעצבים חנות של פירות יבשים?פעם קנו פה פירות יבשים, תבלינים ופיצוחים בעמידה בתור על המדרכה ברחוב והיום, בזכות עיצוב מחודש בהשראת הסרט "אדונית התבלינים" חווית הרכישה הפכה קולינארית ואנינה"המטרה ליצור מעיין שוק קטן ונגיש ללקוחות" - מציינת האדריכלית סיגל זכאי (צילומים: איתי סיקולסקי) מסעדה, מועדון או אפילו חנות אופנה שמעוצבים באופן מושקע, יצירתי, עם קונספט מנחה ולפעמים באמצעות מעצב נחשב ומוכר בענף, הפכו לדבר שבשגרה. מיותר ... -
טאטמי ישראל - עיצוב אולם מכירה
10.11.15הטאטמי הינו ריצוף יפני מסורתי המורכב מאריחים מלבניים גדולים, העשויים קש אורז דחוס ועליהם מתוחה מחצלת עדינה. האריחים משמשים כריצוף מסורתי ביפן במשך אלפי שנים, ולהם מראה, תחושה וניחוח יחודיים. בחרנו בעיצוב אולם תצוגה בקווים נקיים בהשראת האסתטיקה היפנית, אשר מהווה רקע שקט ומאוזן לתצוגת המוצר. בחלל הכניסה מוצבים מטבחון, דלפק מכירה ופינה לחליצת נעליים. בחלל התצוגה פרוסות מחצלות הטאטמי באופן מסורתי ומכתיבות מקצב מאופק ואסתטיקה גאומטרית. מחשבה רבה... -
עיצוב מעדניה- אברמנטו
27.07.22בחלל המשתרע על שטח של 180 מ״ר, שכולל בתוכו חנות ומטבח, ונמצא במתחם חונים קונים בראשון לציון. בוצע פרויקט הקונספט שנבנה תוך איזונים, בין חווית קנייה חופשית ומזמינה, לבין חלל מהודק ומקצועי. בין חנות שהיא קצת של פעם, לבין חנות מודרנית ונקייה. הערכים שליוו אותנו באפיון הקונספט היו דינמיות, מקצועיות, חשיבה על הפרטים הקטנים, וחווית אוכל מיוחדת במינה. כל אלו עטופים בחווית שירות יוצאת מן הכלל. בחרנו בחומרים ובאלמנטים שמשדרים טבע, טריות, אדמה, ועם ... -
DUBKIN עיצוב מעדנייה וקצבייה
24.01.22עיצוב לעסק משפחתי ותיק, פתיחת חלל גדול שמאגד את כל מוצרי העסק. קצבייה, חנות דגים ומעדנייה. העסק מטפח גם שירות אונליין לכן הדגש ששמנו בעיצוב החנות היה על חוויה אנושית וקהילתית. העיצוב חם ומזמין, כפרי ותעשייתי בו זמנית, משולב עם סוגי עץ שונים, ברזל ופח שחור. לקוח: אחים דובקין גודל: 100 מ״ר מיקום: מושב תקומה צילום: מאור מויאל -
המכולת בר שכונתי
5.06.11בר שכונתי ברחוב קדימה בחיפה. הבר ממוקם באחד מבניניה הראשונים של חיפה, במקום בו היתה שנים רבות חנות מכולת. העיצוב משלב שימוש בחומרים ואלמנטים שהיו קיימים במקום עם עצים ודלתות ישנות, המעניקים למקום טקסטורות וצבעוניות חמים ומזמינים. אירית וילנסקי, סטודיו לעיצוב פנים המתמחה בתחום המסחרי, בעל ניסיון רב בעיצוב חנויות, מסעדות, בתי קפה ומשרדים בישראל ובעולם. -
המזווה- בוטיק אוכל
2.12.14עיצוב חלל מסחרי, חנות בוטיק למזון, ממוקמת בפרדס חנה כרכור. בעלי המקום החליטו שהם רוצים למכור רק סחורה איכותית המיובאת ברובה מחו"ל ...מכאן התפתח הקונספט. הגיעו אליי עם תוכנית העמדה בסיסית ומאושרת ע"י הגורמים הרלוונטים.אחת הדרישות הייתה להיצמד לסטנדרט של הקבלן וליצור נקודת משיכה לחברה הצעירים והבוגרים העובדים וגרים באזור. כמו בכל פרוייקט התחלתי מהבסיס- ריצוף, נבחר פרקט המשדר חמימות ומעניק אופי למקום משם המשכנו לצבעוניות של הקירות שנצבעו בגווני הש... -
פרויקט עיצוב קונדיטוריה
25.01.22L’AMANDE D’OR עיצוב חנות מקרונים כשטעמנו את המקרונים בפעם הראשונה התרגשנו. ידענו שהחוויה בחנות, הנראות, העיצוב והחוויה שהלקוח יקבל חייבת להיות מושלמת, מפתיעה, ומדויקת- בדיוק כמו המקרונים. לפני השיפוץ עוברי אורח בכלל לא ידעו על הקסם שמתרחש בתוך החנות הזו כי היא הייתה מוסתרת. וללא שפה עיצובית, יופיים של המקרונים לא בלט החוצה, לא עשה חשק מיוחד לרכוש. השקענו ביצירת שפה עיצובית שלקוחה מהשראות פריזאיות, הדגש ששמנו היה על יצירת חווית לקוח ש... -
הפקולטה לנפיחות עצמית ותכנון בלתי ישים
9.09.12...יתם הגשות בהם חרגו הסטודנטים מתכניות תב"ע או תקציב הגיוני? המסר שמתקבל מכל הדברים האלה הוא אחד - אפשר להיות יצירתי רק במקומות בהם הלקוח מרשה הכל ומשלם בלי גבול. כשלימדתי עיצוב פנים מסחרי (אי שם בעבר הרחוק) נתתי לסטודנטים שלי חנות במיקום מוגדר בקניון, עם מעטפת בלתי ניתנת לשינוי ולקוח מוגדר כולל שם ולוגו ותקציב. "עכשיו תהיו יצירתיים!" זה היה שם המשחק, "עכשיו תביאו את היכולת שלכם". לקח לסטודנטים כמה שבועות להפנים שהתרגיל לא הולך להשתנות ושבאמת לא יה...