...מסעדות מבינים היום שהלקוחות המבקרים במסעדה אינם משלמים על האוכל – הם משלמים על החוויה. מסיבה זו ישנו צוות מלצרים אדיב ומסיבה זו יש צורך בעיצוב מרשים התורם לאווירה ולרשמים הנקלטים בעין. הכל צריך להשתלב בהרמוניה, מנוחות הכיסאות ועד המוטיבים והפרטים הקטנים ביותר של העיצוב. הכל צריך לגרות את העין ואת הדמיון, לגרום ללקוח להרגיש בנוח ובנועם בעודו מחכה לאוכל. בעלי המסעדות המכינים את התכנית העסקית, בוודאי שמים דגש על הבידול והמיתוג של המסעדה. העיצו...