... גם הרגע בו הוא מגבש את דעתו לגבי רמת המחירים של החנות אפילו אם לא בדק אותם. הלקוח בוחן בעיניו את הצבעים, התאורה והמראה הכללי של החנות והוא עיוור לראות מוצרים אשר נמצאים ברחבת הכניסה.תנועת הלקוחותהידעתם שתשעים אחוז מהאנשים הנכנסים לחנות נוטים לפנות ימינה בצורה בלתי מודעת? הקיר הימני או מה שיראו בצד הימני של החנות ישאיר על הלקוחות רושםחזק מאוד ועל המעצבים לקחת זאת בחשבון. בעלי החנות בדרך כלל ירצו למקם שם את המוצרים החזקים ביותר שלהם, אלו אשר הלקוח...